Vill ni hjälpa mig?


Date: 2006-09-05 Time: 15:32:06
Kategori: Allmänt { 4 Kommentarer }
______________________________________________________

Jag behöver er hjälp med en sak. Jag tänkte så smått börja med tävlingar på bloggen. Jag har en del felköp hemma och tack vare min nyfikenhet på nya grejer så har jag dubbelt av vissa produkter och jag hinner inte använda dem. Så vissa av dessa grejer tänkte jag dela ut till er genom tävlingar.

Därför behöver jag veta vad ni tycker låter bäst.. fler tävlingar med lite mindre priser eller färre tävlingar med flera vinster? Rösta här!


Kommentarer
Sara

Röstat ;D

2006-09-05 15:39:41
http://outrageous.blogg.se
Ivana

Samma här! :)

Goddess

Me too!

2006-09-05 21:01:00
http://goddessess.blogspot.com/
Beauty Princess

Kanon! Tack alla för hjälpen!

2006-09-09 16:55:33

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0