Kul med Body Shop-klubb


Date: 2006-09-21 Time: 16:37:08
Kategori: Blandat { 7 Kommentarer }
______________________________________________________

Igår fick jag min Body & Mind tidning från Body Shop hem i brevlådan eftersom jag är medlem. Den innehöll massor av kul tips på sminkningar, där många var jättefina och inspirerande, och en 50-kronorscheck eftersom jag köpt en del senaste tiden. Tidningen finns ju att hämta hos alla BS butiker, så den rekommenderar jag verkligen till alla som vill bli inspirerande. Med i paketet fanns också en testförpackning av ett läppstift och ett läppglans i fina, lagom naturliga toner. Ska bli skoj att prova.

Vilka kundklubbar är ni med i och vilken tycker ni är bäst?

Kommentarer
modeamatören

Yves Rocher är den som är mest generös av alla kundklubb jag är medlem i.

2006-09-21 17:59:16
http://modeamator.webblogg.se/
kattis

Åh då kanske man ska ta och gå med :) har inte tänkt på att de också har en klubb:P

2006-09-21 19:30:40
http://www.katrine.webblogg.se
Ivana

Make up store helt klart. Men det beror mycket på personalen i butiken i Umeå. De är helt fantastiska så klubben blir ju såklart bättre också :)

Mari

Åhlens klubben är den enda klubb som jag är med i.

2006-09-22 15:29:45
Beauty Princess

Modeamatören: Åh, jag kommer ihåg när jag började beställa grejer där, hade väldigt svårt att sluta eftersom det kom så mycket bra erbjudanden hela tiden.

Kattis: Ja, gör det! Gillar man deras grejer så är det verkligen värt det.

Ivana: Personalen varierar väldigt mycket från stad till stad, men jag håller med dig, MUS-klubben är jättebra med alla klubbkvällar och allt.

Mari: Jag gillar också Åhlens-klubben!

2006-09-24 14:22:40
Tess

Jag är medlem i en hel rad klubbar, men mina favoriter där det lönar sig mest är Åhléns, NK och MQ. Bodyshop är jag också med i, men jag hinner inte göra slut på de produkter jag har förrän det kommer ett nytt erbjudande som jag inte kan motså, vilket betyder att jag har ett stort lager grejer som jag inte hinner använda...

2006-09-24 14:54:09
http://tess.blogsome.com
Beauty Princess

Tess: Jag känner igen det där. Jag hade flera småburkar med body butter som stog och väntade tills just precis sen, har bara en kvar nu, men det är så kul att köpa nytt. Gillar också Åhlens-klubben!

2006-10-02 20:07:28

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0