COW i Göteborg!


Date: 2006-09-19 Time: 15:54:50
Kategori: Smink { 6 Kommentarer }
______________________________________________________

Via Ytligheter fick jag reda på att COW Parfymeri äntligen ska öppna ännu en butik! Den här gången blir det i Göteborg, hos varuhuset NK. Helt fantastiskt, nu kan ju jag shoppa där när jag är i hemstaden och hälsar på. Vet inte riktigt när det öppnar, men det kanske någon annan har info om?

Hittar tyvärr ingen info om detta på hemsidan heller... men det hoppas jag kommer! Då finns det ju faktiskt ett till alternativ för oss som gillar att titta och lukta på saker innan vi shoppar dem. Det här blev jag glad av!

Kommentarer
Mia/modemusen

Visst är det kanon? Jag som helt enkelt avgudar den butiken.

2006-09-20 10:46:30
http://modemossen.blogg.se
Beauty Princess

Mia: Helt underbart! Dit måste man ju titta in så fort de öppnar.

2006-09-21 16:39:08
Mari

Synd att man inte bor närmare GBG då!

2006-09-22 15:32:57
Beauty Princess

Mari: Tycker jag med, men man får planera en shoppingresa istället!

2006-09-24 14:23:14
Skindeepbeauty

Hej

Du hittar butiken här: http://www.cowparfymeri.se/

2006-10-09 21:26:53
http://skindeepbeauty.webblogg.se
Beauty Princess

Skindeepbeauty: Nja, jag hittade inget om vart butiken kommer att ligga på deras hemsida =S

2006-10-30 13:06:54

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0