Celebration


Date: 2006-09-15 Time: 21:47:10
Kategori: Smink { 6 Kommentarer }
______________________________________________________

Make Up Store har verkligen överträffat sig själva med den nya sminkkollektionen Celebration, tycker jag. Hur fina färger som helst - som faktiskt fungerar fint både till vardag och till fest. Bäst för att anpassa looken till vardags tycker jag är om man byter rött läppstift mot ljust rosa eller transparent - alternativt lätt färgat - läppglans. De guldiga och gröna (den senare finns på en annan bild från kollektionen) ögonskuggorna passar perfekt så här på höstkanten och kajalen som ramar in ögonen gör att det blir extra lyxigt. Jag tittar alltid en extra gång när jag går förbi butiken på stan och ser bilder på kollektionen.

35761-264

P.S Den 27 september är det klubbkväll med presentation av Celebration-looken, det ser jag fram emot!

Kommentarer
elina

Kul att de har kommit med en kollektion man kan tycka om helt och hållet! =) Ska du gå själv på klubbkvällen?

2006-09-16 08:51:26
http://name.sprayblog.se
Camilla

Du är utmanad:

http://stilic.blogg.se/150906181510_utmaning__visa_dina_skor.html

2006-09-16 14:35:59
http://www.stilic.blogg.se
Beauty Princess

Camilla: Vad roligt, ska försöka ta tag i det under dagen =)

2006-09-16 15:33:06
Beauty Princess

Elina: Ja, verkligen! Jag ska gå med Victoria på klubbkvällen =)

2006-09-16 15:34:43
elina

Okej, trevligt! Jag unnar mig nog en extra middag ute istället eller en tripp till Sthlm, då lönen är nog rätt så stor denna månad. =)

2006-09-17 15:19:43
http://name.sprayblog.se
Beauty Princess

Elina: Ja, ska bli kul. Inga planer på att köpa något än - mest kul att gå och bli inspirerad. Min lön ser nog inte lika bra ut tyvärr, så det blir inte mkt att unna sig nästa månad - men lite ska man väl kunna ge sig själv =D

2006-09-17 16:37:32

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0