Limited edition


Date: 2006-10-30 Time: 12:50:16
Kategori: Smink { 4 Kommentarer }
______________________________________________________

Det är synd att det inte finns ett Sephora-varuhus i Sverige någonstans. Då skulle jag definitivt köpa mig "The jewelry box" från Too Faced, en jättefin "limited edition" box med nästan allt som behövs för en hel makeup. Perfekt att ha med när man reser, jag saknade en i helgen när jag var nere i Göteborg för att hälsa på vänner och familj. I boxen finns ögonskugga, läppglans, rouge, puder, eye liner-kaka, ögonbrynsfärg och bronzingpuder. Allt som saknas är mascara...

Vi får hoppas att någon av nätbutikerna som säljer Too Faced snart tar in den.

too faced
Bild från Sephora

Kommentarer
emma

sephora är nog en av världens bästa affärer när jag var i frankrike förra året var vi där varenda dag, men fick liksom aldrig nog =)

Beauty Princess

Emma: Åh, jag kan tänka mig det! Jag ska till USA om 2 veckor.. då blir det min tur =D

2006-10-30 15:45:55
Bjooti

Ja, eller att Sephora iaf kunde leverera hit. Suck!

2006-10-30 16:24:05
http://bjooti.net
Beauty Princess

Bjooti: Ja, vilken dröm det hade varit =D

2006-10-30 18:04:47

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0