Shoppat i USA


Date: 2006-11-24 Time: 20:25:46
Kategori: Blandat { 5 Kommentarer }
______________________________________________________

Ååh, vad shoppingen var underbar i USA! Sällskapet blev nog en aning trötta på Sephora när jag hittade en butik i varenda område och shoppingcenter vi var i, hihi. Men det fick det vara värt, kul som bara den att botanisera runt bland märken som inte finns här hos oss. Bloomingdales och Macy´s var också stora hitar tyckte jag, med trevliga expediter och smink & hudvård så långt ögat räckte.

Detta var vad som fick följa med i väskan hem:

smink shopping

- Foundation från Bobbi Brown
- Mega-moisturizer med SPF 15 från Laura Mercier
- Benefit bad gal lash mascara
(funnits på önskelistan sedan månader tillbaks)
- Guldig ögonskugga från Urban Decay

hårshoppat

- Redken Blonde glam schampoo+balsam
(som oxå har varit på önskelistan länge)
- Joico Biojoba schampoo för känslig hårbotten

P.S: Tack för alla fina kommentarer till förra inlägget =)


Kommentarer
Helena

Jag för min del väntar med spänning på en utförlig recension av Benefits mascara :) Jag har varit på vippen att klicka hem den hur många ggr som helst.
Berätta, berätta!

2006-11-25 10:31:58
http://lipglossbitch.se/blog
Beauty Princess

Helena: Lovar att berätta så fort jag har använt den ett tag =) Söt hylsa iaf!

2006-11-25 14:36:20
Erika

hur mkt kostade redkenprodukterna?

2006-11-25 22:17:58
http://ellyslife.blogg.se/
Maria

hade jag varit i USA med alla dess sephora vet jag inte om jag hade kunnat hålla mig till "bara" 3 sminkprodukter ;) hehe..

2006-11-26 11:18:26
http://maria.slacker.se
Beauty Princess

Erika: Ungefär 150 kronor för båda flaskorna.

Maria: Nej, det är svårt. Jag köpte vad jag verkligen behövde... det finns ju så mycket kul i klädväg också =)

2006-11-26 18:54:10

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0