Uppskjutning av Din Stil


Date: 2006-05-11 Time: 08:05:43
Kategori: Din Stil { 2 Kommentarer }
______________________________________________________

Igår ville blogg.se inte alls med mig, det gick knappt att logga in och när det gick så fick jag "sidan kan inte visas" när jag försökte posta. Nu verkar det gå bättre i alla fall.

Vad jag ville säga var att jag inte, på långa vägar, fick in så mycket bidrag som jag ville på veckans Din Stil - så nu försöker jag igen. Temat "Min favorit - mascara" blir det en vecka till och så presenteras resultatet vecka 20 istället. Så nu vill jag ha massor av bidrag på vilka mascaror som ni gillar skickat till [email protected] senast 16/5 klockan 22:00. =D

Kommentarer
Cicci

Åh vad roligt! Har ingen favorit, byter jämt, så det ska bli kul vad andra har att säga :)!

2006-05-11 14:12:41
http://ciccicicci.webblogg.se
Tinisen

16/4? Jag antar att du menar maj och inte april? :-) Bidrag kommer.

2006-05-11 22:30:49
http://tinisen.blogg.se/

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0