Nya Shimmer cube


Date: 2006-05-12 Time: 22:31:53
Kategori: Smink { 3 Kommentarer }
______________________________________________________

Hos Body Shop finns nu en ny variant av deras ögonskuggepalett Shimmer cube - Citrus Shimmer. I fina somriga färger - orange, gult, silver och grön - skulle jag mycket väl kunna tänka mig att sminka mig inför party eller finare vardag. Jadå, det här skulle definitivt kunna få mig att köpa smink från Body Shop, vilket jag inte gör så ofta. Sist var det en higlighter på tub, som ger fin lyster - men det var ett tag sedan, som sagt. Ett plus är att alla skuggor innehåller fuktighetsbevarande marulaolja.

35761-174

Kommentarer
suratanten

Verkligen perfekta färger i den där kuben.

2006-05-13 08:50:28
http://suratanten.blogs.se
Mia

Den där måste jag kolla in. Härligt med glittriga ögonskuggor!

2006-05-13 09:22:56
http://www.miashopping.com/blog/
Beauty Princess

Suratanten: Ja, de är så söta!
Mia: Visst är det? Lite extraeffekt till sommarvärmen.

2006-05-17 14:23:55

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0