Len som siden


Date: 2006-05-21 Time: 12:53:56
Kategori: Hudvård { 9 Kommentarer }
______________________________________________________

Nya Nivea Visage Silk Comfort känns härlig. Jag har fått en liten testvariant av fuktkrämen och har använt den några gånger nu och får säga att den fungerar bra. Eftersom jag inte har testat den under så lång tid vet jag inte hur den fungerar i det långa loppet men min hy känns återfuktad och len i alla fall. Konsistensen är nästan som en salva, tjock och vit är krämen och lukten är fräsch.

"Nivea Visage Silk Comfort är en återfuktande dagcreme för torr/mycket torr hy med rena Silkes Extract och naturlig Babassu Olja, som återfuktar på djupet och skyddar mot uttorkning 24 timmar." menar Nivea och jag håller med. Helt klart värt att testas för dig som har torr hy!

35761-182

Kommentarer
Millan

Den är helt underbar som de flesta av Niveas krämer *LER* Jag ska iväg imorgon och köpa solskyddsfaktor så jag fick mig några tips! Tack!

//Millan

Anna

Den är perfekt för mig med vintertorr hy. På våren/sommaren tycker jag dock att den blir FÖR fet.

2006-05-25 21:13:03
Beauty Princess

Millan: Vad bra att du hade användning av tipsen =) Då blir jag glad!
Anna: Jag kan tänka mig det, efter några dagar tyckte jag också att den blev för fet, men som du säger, perfekt för vintertorr hy!

2006-05-26 14:53:57
sarah

Den är super krämen !

2006-05-27 16:07:37
http://saaarahs.webblogg.se/
Ewelina

Några tips var man kan köpa den?

Någon som vet avd den kostar?

2006-09-19 12:10:08
Beauty Princess

Ewelina: Niveas grejer finns på de flesta ställena, på Kicks eller H&M eller till och med på de flesta stora matvarubutiker. Kostar nog strax under 100-lappen, men är inte säker.

2006-09-19 12:51:40
Ewelina

nää, tänkte bara eftersom hon hade fått prover.. så var osäker på om den hade kommit ut eller inte. Hörde från någon att den kostar 125 men är inte säker.. aja, får kolla upp det =)

2006-09-20 08:08:56
Beauty Princess

Ewelina: Aha, jodå det antar jag att den har. Det är ju många andra som har provat den också, men jag är inte säker, har inte kollat specifikt efter den. Kan kolla och återkomma om det!

2006-09-21 16:40:28
Ewelina

Hej!

Nu har jag varit på H&M och köpt den. Den kostade 104 kr vilket jag tyckte var ett överkomligt pris. Har nu använt den i ca 2 veckor och den funkar riktigt riktigt bra =)

Rekommenderar den varm!

2006-10-04 08:25:42

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0