Ansiktsbehandling


Date: 2006-05-19 Time: 08:38:16
Kategori: Hudvård { 3 Kommentarer }
______________________________________________________

Idag är det äntligen dags för mig att gå på ansiktsbehandling, efter att jag fick ett presentkort av min underbara sambo i födelsedagspresent för ett par månader sedan. 13:45 är det dags, jag rapporterar mer om min upplevelse i eftermiddag =)

Nu kilar jag iväg till skolan för att skriva ihop opponering på en annan D-uppsats med min vän. Ha en underbar dag allihop!

Kommentarer
Goddess

Vad avundsjuk jag blir..........hoppas att du känner dig som en "gudinna" efteråt....

2006-05-19 14:58:23
http://goddessess.blogspot.com/
Cicci

Vad härligt!

2006-05-19 15:15:00
http://ciccicicci.webblogg.se
Beauty Princess

Goddess: Haha, det gjorde jag verkligen!
Cicci: Sådan lyx ska man unna sig oftare =)

2006-05-24 19:04:49

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0