Nu kommer den...


Date: 2006-03-20 Time: 15:14:31
Kategori: Blandat { 1 Kommentarer }
______________________________________________________

... våren! Har varit ute på en trevlig lunch med en väninna och har också promenerat iväg till högskolan för att skriva ut två vetenskapliga artiklar som jag skall läsa och analysera, så nu sitter jag i soffan med en kopp te i högsta hugg och läser för fullt. Kanonväder ute och jag riktigt känner hur humöret stiger för varje solstråle som skiner in på mig.. ååh vad härligt det är!


Sådana här fina tulpaner fick vi av sambons moster och kusin i helgen också, de står och pryder vårt vardagsrumsbord och luktar fantastiskt!

För övrigt har de fått in nytt på Eleven idag också: "Få pedikyr utan att behöva beställa tid"... det låter väl bra? Benefit Sandal Scandal är behandling för trötta och torra fötter med medföljande tofflor så att du kan sova med behandlingen och sedan vakna med sexiga, pigga fötter!


Kommentarer
Li

Jag rekommenderar "Touch me, then try to leave cream" från Benefit. Dryg och luktar himmelskt! Tror den fick nåt pris på första svenska Cosmo Beauty Awards.

2006-03-20 21:51:02

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0