Budgethudvård


Date: 2006-07-17 Time: 08:55:44
Kategori: Hudvård { 3 Kommentarer }
______________________________________________________

I brist på bra ekonomi (ingen inkomst i juni och min första lön för sommaren om en vecka) och på grund av att jag glömt min vanliga sminkborttagning och rengöring hos föräldrarna gick jag igår till ICA på jakt efter budgetalternativ. För 90 kronor fick jag rengöringsgel och ansiktsvatten från Loreal Paris och för 29 kronor fick jag Eye makeup remover från Nivea Visage. Ska bli intressant att se om det verkligen är bättre med dyr rengöring eller om det här fungerar lika bra. Igår var jag osminkad så det blev bara lite ansiktsvatten och fuktkräm innan sängdags, men ikväll ska det bli kul att sminka av sig. =)

35761-22535761-224

Kommentarer
Anna B

Du får återkomma med resultatet! Är alltid kul att läsa recensioner. För övrigt finns det en jättebra och billig ögonmakeup-remover på H&M för strax under 30 kr, finns med eller utan olja och är i pads-form. Min absoluta favorit och vårt kälrleksförhållande är inne på 6 år snart skulle jag tro :) Tack för en trevlig blogg!

2006-07-19 18:26:31
Anna B

Oj, glömde ju skriva namnet :D Andrea eye-qs heter den...

2006-07-19 18:27:21
Beauty Princess

Anna B: Det låter lovande, det kanske blir att testa härnäst, men nu räcker antagligen min nivea ett tag och sedan har jag en från Body Shop som står hos föräldrarna också =) Tack för tipset och för att du läser!

2006-07-20 08:47:42

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0