Tester från Smink.nu


Date: 2006-01-16 Time: 16:57:23
Kategori: Smink { 15 Kommentarer }
______________________________________________________

Idag ramlade mina testprodukter, som jag bloggat om innan, från Smink in i brevlådan! Jag hade varit fräck och beställt 10 stycken i min sambos namn också eftersom jag ville prova så mycket som möjligt. =) Tyvärr hade en produkt läckt i det kuvert som proverna kom i, så nu återstår det att se hur mycket jag kan rädda, men i det andra kuvertet var allt intakt, så de ska jag prova nu i dagarna och återkommer med hur jag upplevde dem. Det här ska bli kul!

 

Kommentarer
Sjt

Mina prover kom också idag, tyvärr hade en av mina också läckt.

2006-01-16 17:12:05
http://sandrajt.blogspot.com
Li

Mina prover kom också idag. Också dom hade läckt. Vet inte vilken eller vilka som läckt då det är helt geggigt i kuvertet. Dom borde bättra på förpackningarna!

2006-01-16 17:18:21
Kenneth

Hejsan kära bloggare
Jag ser att ni mottagit prover som läckt från oss, tyvärr så har det i vissa fall gått lite för fort i hanteringen då vi blivit överösta med provbeställningar, men om ni mailar oss ert namn och adress och vilket/vilka prov som är trasiga så får ni nya utan extra kostnad och förhoppningsvis bättre förpackade denna gång ;)

Mvh. Kenneth
smink.nu

2006-01-16 17:24:36
http://www.smink.nu
Beauty Princess

SJT & Li: Synd att också era hade läckt, men jag spolade av dem under kranen och klämde lite på dem, så kunde jag upptäcka vilka som läckt och slänga, det var bara 1 av 10. Rädda era också eller maila smink.nu så ersätter dem, säger Kenneth i kommentar över min. =)

Kenneth: Vad roligt att kommunicera med oss kunder såhär, sådana initiativ gillar jag som blivande marknadsförare! Jag ska se till att mina läsare får reda på detta!

2006-01-16 18:15:50
Beauty Princess

SJT & Li: Synd att också era hade läckt, men jag spolade av dem under kranen och klämde lite på dem, så kunde jag upptäcka vilka som läckt och slänga, det var bara 1 av 10. Rädda era också eller maila smink.nu så ersätter dem, säger Kenneth i kommentar över min. =)

Kenneth: Vad roligt att kommunicera med oss kunder såhär, sådana initiativ gillar jag som blivande marknadsförare! Jag ska se till att mina läsare får reda på detta!

2006-01-16 18:16:23
Kenneth

Hej igen
Ja visst är det trevligt ;), vi blev överhopade med varuprovsordrar och det gick tyvärr lite snabbt att skicka dem i vissa fall, vi skippar kuverten och skickar i vadderade påsar alternativt smala kartonger framöver så proverna iaf kommer fram intakta till er som är nyfikna på att testa våra produkter.

Eftersom vi jobbar mestadels med egna varumärken och vet själva hur oerhört bra många av dem är, så vill vi också att så många som möjligt skall få chansen att upptäcka det. Därför känns det rätt att ta denna kostnad med gratisprover till alla som så önskar, men som sagt var det är alltid en fördel om de kommer fram hela också ;)

Mvh // Kenneth

2006-01-16 19:14:00
http://www.smink.nu
Li

Var den nån annan än mig som beställde provet på Calinda Bodylotion?
Jag tyckte nämnligen att den var rätt bra, förutom doften. Nu såg jag att det finns flera dofter men det står inte på provet vilket jag fick...

2006-01-16 23:48:13
Susanna

kostar provena?

2006-01-17 20:57:20
http://fashionistas.blogg.se
Beauty Princess

Susanna: Nej, ingenting, så go ahead och prova!
Li: Ja, jag fick en som hette Fresh men fick inte välja doft. Tycker också den luktar lite för mycket men har inte provat kvaliten än.

2006-01-17 22:25:07
hotspot

Jag vill också få ett provkit, kan man beställa det från siten, jag hittade ingen länk.

2006-01-19 13:39:19
http://www.hotspot.webblogg.se
Beauty Princess

Hotspot: Jajemen, du klickar på "varuprover" i vänsterspalten och sedan klickar du vidare på den undergrupp du vill beställa från, tex hudvård och sedan på hudvårdsprover en gång till i stora spalten så kommer det upp en rullgardinsmeny som du kan välja prover från. Lycka till!

2006-01-19 14:12:01
Ninia

Har du tips på fler gratis hudvårdsprover på nätet?

2006-04-09 20:10:00
Jossa

Jag har bara negativa erfarenheter av smink.nu. Fick ett gammalt platolinprov, det hade möglat! Sedan så beställde jag en sk hemlig låda, den innehöll bla. schampoo som var gammalt, helt separerat. Parfymen som följde med luktade unket och rouget ska vi inte prata om, varken till färg eller konsistens. Jag ringde och klagade och han som svarade skulle återkomma men hörde inte av sej. Dessutom var han inte speciellt trevlig i telefonen, utan lät snarare irriterad. Den hemliga lådan verkar i alla fall vara en form av lagerrensning innehållande utgågna produker, de finns inte i deras sortiment i alla fall. Otroligt besviken på deras produkter och bemötande.

2007-01-03 11:12:32
Vaaj

Förut brukade jag tycka att smink.nu var en bra makeupsite, men nu blir jag bara besviken. Jag beställde mitt paket för snart 2 månader sedan, och det har inte kommit än, trots att jag skickat ett flertal mail (inga har blivit besvarade), och ringt dom om problemet. Nu när jag försöker ringa dom igen så är det JÄMT upptagen ton. I vanliga fall skulle jag inte bry mig då jag brukar köra med postförskott, men nu så har jag redan betalat genom internet. Jag fattar inte hur jag ska få tag på dom, jag har betalat för något som jag aldrig fått och det känns inte som om jag kommer att få det heller.

2007-05-25 21:46:32
Beauty Princess

Ninia: Nej, det är isf om du beställer från någon sajt, då brukar ofta tester följa med "hela" produkter.
Jossa & Vaaj: Usch, vad trist men tack för kommentarerna, det är viktigt att så många som möjligt får veta sådant!

2007-06-01 21:05:30

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0