Recension av Lancôme L'extreme Mascara


Date: 2006-01-05 Time: 21:00:19
Kategori: Recensioner { 10 Kommentarer }
______________________________________________________

Jag har äntligen börjat använda Lancomes nya mascara, L’extreme, som jag fick i julklapp. Första intrycket är bra, borsten är super och fångar verkligen upp alla fransar och är riktigt bra för de undre fransarna som blir långa, markerade och där varje liten frans målas. Det krävs dock några drag för att alla fransar skall se målade ut och bli längre och svartare och du får jobba lite med den här mascaran. Sluteffekten är dock riktigt snygg och resultatet är verkligen värt arbetet, fransarna blir snygga och lyser verkligen upp ögonsminkningen. L’extreme håller hela dagen utan att falla under ögonen. Den här mascaran är redan en av mina favoriter!

Betyg: BBBB+




Kommentarer
Sara S

Wow, en mascara som inte faller ner under ögonen efter några timmar! Jag har visserligen glasögon som döljer det värsta ( ;D ), men den här mascaran ska jag nog kolla lite närmare på.

2006-01-05 22:25:54
http://soderstjerna.blogg.se
anna

ett annat tips är biotherms ganska nya looping, den är min absoluta favorit mascara!

2006-01-05 22:38:15
Beauty Princess

Sara S: Ja, det är ovanligt tyvärr :( Hoppas du gillar den du med.
Anna: Aha, har aldrig provat något från Biotherm men det kanske är värt att kika på när min nya är slut då?

2006-01-06 00:09:30
Martina

Helt klart den bästa mascaran. är verkligen jättenöjd :)

2006-01-06 10:37:02
http://martinafrberg.blogg.se
anna

Beauty Princess: ja, den är verkligen kanon!

2006-01-06 11:01:06
Beauty Princess

Martina och Anna: Verkligen!

2006-01-06 12:06:14
Joliana

Har du provat Hypnose? Funderar på att köpa den men vet inte vilken som är bäst av Lancôme?

2006-01-07 11:56:08
http://joliana.blogg.se/
Beauty Princess

Joliana: Jadå, Hypnose är en av mina favoriter, jag tycker att den är jättebra. Den är ju för fransar med volym och L'extreme är för längd, så det är bara att välja. Jag tycker dock att Hypnose gör båda delarna, så den kan vara värd att prova!

2006-01-07 12:51:09
Lisa

Tycker också denna är jättebra, förlänger bra! Det enda jag saknar (som jag gillar hos Hypnose) är att den inte är riktigt lika krämig...

2006-01-08 18:13:26
http://lisamuhrer.blogg.se
Joliana

tack för svar!

2006-01-11 12:10:14
http://joliana.blogg.se

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0