Lyx eller budget?


Date: 2006-01-23 Time: 17:54:45
Kategori: Smink { 4 Kommentarer }
______________________________________________________

I jakten på de perfekta produkterna har jag hunnit prova en del och tänkte därför börja en liten följetong á la Hotspot där jag tipsar om olika produkter i varierande prisklass. Lämna gärna en kommentar om vad ni tycker om idén! =) Jag börjar med rouge.

Lyx
Powder Blush från MAC är en underbar produkt som sitter hela dagen och är lätt att variera i intensitet. Finns i 46 fina färger och kostar 195 kronor på Åhlens.


Budget
Maybelline Expert Wear Blush är ett riktigt bra budgetrouge enligt mig. Räcker länge och nyanserna, som är 6 stycken, är bra och naturliga. Hur jag än letade kunde jag dock inte hitta något exakt pris för produkten, och då jagade jag runt på nätet i en halvtimme, men under hundralappen kostade det sist jag inhandlade det. För övrigt är det ett förslag till internetsidorna för de stora varuhusen att lista vilka märken de säljer och till vilket originalpris de erbjuds, kanske tillsammans med specialerbjudanden. Jobbigt att behöva ge sig ut på stan bara för att få veta tycker jag!


Kommentarer
Susanna

MAC rouget var ju inte alls så jättedyrt,trodde det kostade runt 300:-...ska vekrligen kolla in nu!thanks

2006-01-23 20:29:34
http://fashionistas.blogg.se
Beauty Princess

Susanna: Nä, rätt dyrt för ett rouge ändå men det räcker ju ett bra tag också. =) Kul att man kan hjälpa!

2006-01-23 21:48:53
Mari

MAC är mkt billigare i USA där är priserna ungefär som på MUS.

2006-01-24 00:22:01
Beauty Princess

Mari: Man ska nog kolla med någon vän som antingen bor i USA eller ska åka på semester att köpa ett litet lager :)

2006-01-24 17:10:40

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0