Köpt på kryssning


Date: 2006-01-31 Time: 13:51:12
Kategori: Blandat { 0 Kommentarer }
______________________________________________________

Efter en härlig helg tillsammans med 7 tjejkompisar, kryssning, fest, dans och taxfree-shopping återvände jag hem i söndags kväll, en aning slut i kroppen. Det har ju inte blivit så mycket bloggande de senaste dagarna, så nu vet ni varför. Med rabatt i synen (halvsmålänning som man är) passade jag på att inhandla lite som jag funderat på ett tag, när jag ändå var i Taxfreeshoppen. I skönhetsväg blev det:

Lancôme Aqua Fusion - Moisture Cream Gel
Lancôme Star Gloss - 220 Corail

Glosset har jag självklart redan hunnit prova och det är en aning mattare än det andra Star Gloss jag har, nr 220 är beige i tonen och har inget glitter i sig. Det sitter bra och med den utmärkta penseln i hylsan är det alltid lätt att applicera. Väldigt nöjd =) Aqua Fusion har jag inte provat än, jag gräver fortfarande det sista ur min Hydra Zen men snart, väldigt snart kommer mina tankar även om den nya krämen.



Kommentarer

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0