Aqua?


Date: 2006-01-15 Time: 16:02:37
Kategori: Hudvård { 4 Kommentarer }
______________________________________________________

Nöjd som jag är med Lancômes fuktkräm Hydra Zen som jag har använt i drygt 2 år nu vill jag fortsätta att använda deras produkter när det gäller återfuktning. Men eftersom min hy har ändrat karaktär en del sedan jag började med deras produkter vill jag nu ha för normal/känslig hy. Jag har gått över till en annan rengöringskräm men har kvar en liten del ansiktsvatten och fuktkräm.

Nu funderar jag därför för att börja med Aqua Fusion, som dock finns i flera olika varianter med olika kvalitéer, gissar jag. Ska kila iväg till Åhlens för att prata med deras skönhetsansvarige där snart och sedan blir det shopping från Lancôme på kryssning med tjejerna om 2 veckor (vill ju ha Star Gloss också).


Kommentarer
Mari

Jag har använt Aqua Fusion ett tag nu. Är helnöjd. Annars kan jag rekomendera Biotherm aquasource non-stop. Som är t.om. ännu bättre tycker jag.

2006-01-15 20:22:05
Beauty Princess

Mari: Tack för tipsen! Jag ska kolla in Biotherm också när jag kilar ner på stan härnäst! =D

2006-01-15 20:49:43
Susanna

jag älskar aqua fushion, den känns otroligt skön och återfuktande mot hudne!

2006-01-15 22:07:26
http://fashionistas.blogg.se
Beauty Princess

Susanna: Vad bra! Det blir nog att prova den, ni läsare verkar tycka bra om Aqua Fusion.

2006-01-16 16:46:46

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0