Skön kräm


Date: 2006-02-06 Time: 12:39:46
Kategori: Hudvård { 2 Kommentarer }
______________________________________________________

Nu har jag börjat använda min Aqua Fusion cream gel från Lancôme, som jag köpte förra helgen och är väldigt nöjd hittills. Krämen känns underbar att applicera, den kyler lite lagom och går direkt in i huden. Fuktkrämen är len, luktar gott och är dryg, en liten klick räcker för hela ansiktet. Eftersom min hud är känslig är det viktigt för mig att det verkligen känns att krämen återfuktar och redan efter man precis har lagt på den känns huden mer följsam och morgonen efter är hyn i ansiktet mycket lenare och det är lättare att sminka sig. En fullständig recension kommer när jag har använt Aqua Fusion i ett par veckor, så håller jag tummarna för att den fortsätter att kännas så här bra, för i så fall har jag hittat en ny favorit!


Kommentarer
isabelle

tycker du den är så bra? jag har samma kräm o jag har aldrig varit torrare än jag är nu.. jag upplever den inte alls så. men smaken är som baken. o jag är nog en riktig torris:P

2006-02-06 21:52:30
Beauty Princess

Isabelle: Jag tycker att den fungerar bra, men det är ju olika för alla. Vilken av Aqua Fusion-varianterna har du? Det finns ju en speciellt för torr hy, den andra för normal. Har du torr hy kan jag rekommendera Hydra Zen for dry skin, också av Lancôme, den är super för torrisar (har varit riktigt torr jag med och den gjorde susen) =)

2006-02-07 22:42:12

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0