Puff puff


Date: 2006-02-16 Time: 15:11:17
Kategori: Hårvård { 8 Kommentarer }
______________________________________________________

Puffar lite extra för Sunsilk Lively Blonde, som jag recenserade för ett tag sedan. Igår använde jag både schampoo och balsam i hopp om att få mitt blekta hår att få tillbaks blondheten en aning, eftersom jag dras med utväxt och tycker att det har blivit lite dassigare färg på sistone. Jag fick då en extra effekt som jag inte räknat med, mitt hår blev mycket lenare än vanligt och mina extensions är snällare mot mig än de varit på länge... trasslar sig knappt något =) Variation förnöjer, eller vad är det man säger? Kanske är det bara bytet från Redken All Soft (min "vanliga" hårvård) som gör att håret lever upp igen, men trevligt är det i alla fall.

Någon annan som haft extensions? Vilken isättningsteknik hade du i så fall och hur upplevde du det?

Kommentarer
name

Tacka mig vet ja *hihi*
Då kanske man ska ta och testa detta för brunetter då ;)

2006-02-16 15:22:01
http://name.sprayblog.se
emma

Åh, jag har velat testat det, men hört att man får fett hår mycket snabbare av det, men det blir inte så på dig eller?

2006-02-16 17:11:43
http://emmutten.blogg.se
Beauty Princess

Name: Tackar och bugar =) Tycker helt klart det är värt ett försök.

Emma: Av extensions? Hmm, det har jag inte hört innan, inget jag har märkt av alls i alla fall.

2006-02-16 17:30:09
SJT

Var på väg att köpa Sunsilk blonde inne på H&M idag och nu ångrar jag nu nästan att jag inte gjorde det!

Åh extensions vill jag också ha! Ett framtida projekt ;)

2006-02-16 18:37:24
http://sjt.webblogg.se
Beauty Princess

SJT: De är ju väldigt prisvärda, så även om de inte funkar för dig, så gör ju inte det så mycket. Extensions är kul och väldigt vanebildande, men mycket jobb också tycker jag, tyvärr =(

2006-02-16 19:44:47
emma

Nej nej, jag menar sunsilk :)

2006-02-16 22:23:02
http://emmutten.blogg.se
Beauty Princess

Emma: Jaha, då är jag med dig, haha! Jag tycker det fungerar bra på mig, tvättar var 3e dag ungefär och fetare hår är inget jag har tyckt alls! =)

2006-02-16 23:09:40
estelle

hejsan! jag är lite nyfiken på det här med extensions, hur "sköter" man håret efter det? hur mycket kostar det? är det till att rekommendera?

2006-02-20 18:59:18

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0