Nytt på bloggen: Din Stil


Date: 2006-02-15 Time: 20:24:35
Kategori: Din Stil { 10 Kommentarer }
______________________________________________________

Jag inspireras av Ytligheters Streetsyle (för övrigt en av mina absoluta favoriter inom bloggvärlden) och startar "Din Stil", en kategori inlägg där jag gärna tar hjälp av er läsare! Tanken är att ni ska skicka in bilder och/eller en kort tanke om skönhetsrelaterade prylar, exempelvis senaste läppglans-inköp, senaste budget-inköp eller er favoritprodukt. Dessa inlägg kommer att återkomma en gång i veckan, på onsdagar. Jag kommer att efterlysa era tankar/bilder en vecka innan det är dags för inlägget tillsammans med vilket tema dessa ska tillhöra. Sedan är det bara att skicka bilder/tankar via bloggens mail så publicerar jag det kommande onsdag.

Tanken med detta är att vi alla ska få tips och inspiration om nya inköp eller vad vi ska hålla oss borta från. I mailet får ni gärna skicka med en bild på produkten (om ni kan, annars fixar jag en) och några korta rader om vad ni tycker om skönhetsprylen och varför ni köpte den. Hoppas att många hoppar på detta nu, då blir det riktigt roligt! 

Veckans tema är "Senaste skönhetsinköp", detta kan innebära allt möjligt inom hudvård, hårvård eller smink. Skicka gärna ett mail till mig, senast 22:00 21/2, på [email protected] och berätta! =D

Kommentarer
SJT

Kul idé!
Bilder från mig kommer alldels säkert med tiden :)

2006-02-15 20:37:57
http://sjt.webblogg.se
Beauty Princess

SJT: Tyckte det kunde vara kul att alla får dela med sig. Dina bilder är väldigt välkomna! =D

2006-02-15 20:39:46
Ivana

Vilken super ide!
I love it! :)

Beauty Princess

Ivana: Vad roligt att du tycker om det! Då ser jag fram emot ditt mail i veckan =)

2006-02-16 07:19:25
Ivana

Definitivt. Ska faktist storshoppa en hel del smink denna månad så detta blir riktigt kul! :)

Beauty Princess

Ivana: Åh, vad avundsjuk jag blir, jag vill också storshoppa!

2006-02-16 14:47:31
name

Ska man bli sur eller ska man bli sur?! Ögonskuggan jag köpte på FACE kostade 139 kr, kollar du då runt på Internet lite kostar samma ögonskugga 119 kr!!! Hur kan de ha så? Arg!

2006-02-16 15:10:43
http://name.sprayblog.se
Beauty Princess

Name: Hmm? Billigare på Internet för att de lägger på frakt? Mindre utgifter för lokal osv? Aldrig roligt att upptäcka sånt... och så stor skillnad också! Blä!

2006-02-16 15:13:02
name

När man tänker logiskt så är det som du säger, men jag tycker dock inte att det ska vara skillnad. På snowdrops.com kostar frakten 29 kr, så jag menar då blir det nästan +/- 0 om du köper en ögonskugga, men köper du dock flera så tjänar du ju massa på det!!

2006-02-16 15:21:10
http://name.sprayblog.se
Beauty Princess

Name: Ja, frågan är bara om man vill köpa massor åt gången. Men hittar du en ny favorit så kanske? Kombinera med andra roliga grejer från Snowdrops?

2006-02-16 17:31:08

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0