Nyheter på Eleven


Date: 2006-02-06 Time: 17:30:12
Kategori: Smink { 3 Kommentarer }
______________________________________________________

Nu har de fått in lite vårnyheter på Eleven, här är några exempel:

Nätbutiken säljer nu produkter från märket Pinkie Swear, som bara funnits utomlands innan, som enda butik i Sverige. Än så länge finns bara en produkt men de lovar att det snart kommer fler. Nya märken är alltid välkommet, så tack för det!

Från Dessert Beauty finns nu 5 nya färger på Kissable plumping lip fragrance gloss (helt sjukt långt namn det där), Dessert duo erbjuds också plus lite annat smått och gott.

Från Duwop finns nya fina ögonskuggekit i 6 olika färgvarianter, de säljer också den omtalade Reverse lipliner och liknande eyeliner. Slutligen finns Venom gloss i 6 olika nyanser nu att köpa.

Lite att välja på helt enkelt, jag blev i alla fall sugen på att shoppa, som vanligt! =)

Kommentarer
name

Blir det någon shopping för dig då? Jag syndade häromdagen på Nelly.se. Hihi!

2006-02-06 18:04:32
http://name.sprayblog.se
Beauty Princess

Name: Jag vet faktiskt inte, var inne på Gina Tricot igår och köpte 2 baslinnen, de där som jag spanat på så länge och sedan multivitamin. Så nu vågar jag inte titta på mitt kontoutdrag längre =/ Nelly hade fått in massor av nytt och fint såg jag häromdagen.. vad blev det för nåt?

2006-02-06 18:22:28
name

Det blev några helt vanlig boxer med lite roligt mönster på, 3 par tror jag. =) Bör väl få dem imorrn kanske! Skoj!

2006-02-07 13:28:10
http://name.sprayblog.se

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0