Gratis är nice


Date: 2006-02-01 Time: 18:12:38
Kategori: Hudvård { 9 Kommentarer }
______________________________________________________

Igår under min korta runda på stan var jag inne på Body Shop för att inhandla min absoluta favorit inom makeupborttagning för ögongen - Eye Makeup Remover Camomille. Helt fantastisk, har använt den i 4 år, som tar bort all mascara, skugga och kajal eller vad man nu använder. Den fungerar också återfuktande så jag märker att jag inte tappar lika många fransar som med andra removers. Min väninna blev dock smått allergisk, så fråga gärna om ett prov innan du köper hela flaskan.

Hur som helst fick jag, när jag betalade, ett 5 ml prov på deras Body Lotion jordgubb, eftersom de har nyheter inom serien jordgubb. Kila iväg och fixa ett du med! Man får även 15% på lotionen i full storlek om man slår till inom 1½ vecka efter att man fått provet.



Kommentarer
name

Want it! Man kan väl inte bara gå dit och säga att man vill ha ett prov?

2006-02-01 18:50:17
Beauty Princess

Name: Vet faktiskt inte, men det är ju värt ett försök. =) Kanske imorgon?

2006-02-01 19:47:54
name

Vi kan väla testa! =D Vill dock ta 13.25 tåget hem..

2006-02-01 20:23:00
Liz

Funkar den där removern till att ta bort vattenfast mascara också? jag har diorshow vattenfast och inte hittat någon bra ögonmakeremover än, så det blir värsta kampen varje kväll ;(

ha det bra :)

2006-02-02 19:48:07
Beauty Princess

Liz: I ärlighetens namn så har jag faktiskt inte provat, är inget stort fan av vattenfast mascara. Men jag tycker den tar bort varenda litet spår av min, så det kanske är värt ett försök för dig iaf?

2006-02-02 21:23:23
Josefin

Använder du den i geleform eller den som är mer som ett vatten? =) funderar på den i geleform men vill ha en man kan massera in och sen skölja bort så man slipper använda en massa bomullspads!

2006-11-23 13:58:09
http://josefinholmlund.blogg.se
Beauty Princess

Josefin: Jag använder den flytande, tycker den är bra men gelen är säkert också kanon. Som du säger går det ju åt lite bomull men det får det vara värt. Om du köper får du berätta vad du tycker!

2006-11-24 20:54:45
Josefin

Det blev ingen rengöring från Body Shop =/ Pratade med tjejen som jobbar där och hon sa att hon hade fått utslag av den och eftersom jag är väldigt känslig så avstod jag då. Blev en från Estée Lauder i stället. Det är som ett vatten och är väldigt bra att använda för att få bort mascararesterna som inte går bort med en cremerengöring :)

2006-11-26 10:29:32
Beauty Princess

Josefin: Jo, min kompis har lånat min en gång och reagerade också på den, så det kan nog vara så för vissa. Jag är också rätt känslig iofs men har inte fått några problem. Men kanske också får prova EL nästa gång då.. är ju alltid roligare att prova nytt!

2006-11-26 18:56:47

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0