Lite synd...


Date: 2006-08-26 Time: 16:55:40
Kategori: Smink { 9 Kommentarer }
______________________________________________________

... tycker jag att det är att ingen av de vanliga märkena Åhléns, Kicks osv har någon cremerouge i sitt sortiment. Var en sväng runt på stan idag med en vän och blev sugen på att äntligen göra slag i saken och köpa ett cremerouge för att bli sådär lagom fräsch, nu när sensommarsolen lyser. Men nej, så blev det inte.. inte ens de dyrare märkena hade något att välja på.

Det blir till att nätshoppa imorgon tror jag, har velat ha ett cremerouge alldeles för länge nu!

Kommentarer
Katarina

Kanske testa Maybellines mousse-rouge? Det är ju nästan som cremerouge och inte dyrt!

2006-08-26 17:30:14
Goddess

Jag har skickat efter Eyeko´s fatbalm i färgen strawberry. Jag inhandlade Eyeko´s fatbalm i färgen minty i våras men färgen passade mig inte alls, så det gav jag bort. Jag hann inte få så stor uppfattning av själva produkten men den verkade inte så tokig. Jag hade bara föreställt mig att produkten skulle vara större än den i självaverket var. Nu hoppas jag att strawberry passar mig.

2006-08-27 15:01:38
http://goddessess.blogspot.com/
Beauty Princess

Katarina: Jag tyckte den var sådär när jag provade den i affären för ett tag sedan, men som du säger, det är ju inte så dyrt så jag kanske ska slå till.
Goddess: Hoppas du får tid att skriva om vad du tycker om den på din blogg sedan, jag är nyfiken! De flesta verkar ju tycka om den.

2006-08-27 19:58:23
Sara

Jag har ett från Clarins som är bra, förutom att det inte sitter så länge. tror dock det är ett vanligt problem med creme-rouge. Lancome ska oxå ha ett, enligt expediten på Kicks.

2006-08-28 12:25:31
Katarina

Jag såg nyss på en annan blogg (minns inte vilken) att IsaDora har ett krämrouge på stift, har du kollat det?

2006-08-29 13:13:01
Beauty Princess

Sara: Det tittade jag på idag och tyckte om! =D
Katarina: Har jag inte sett.. ska kika efter nästa gång jag är på stan, alltid skönt med lite billigare!

2006-08-30 18:20:27
AnnicaB

Flera månader för sent kommenterar jag. Ser du det så ser du det - annars inte :)
Lancôme har ju ett jättebra cremerouge i liten rund dosa med transparent lock. Har själv haft ett brunaktigt som var bra och drygt.

2006-12-27 22:55:52
http://annicanu.blogsome.com
AnnicaB

Kom att tänka på ett annat cremerouge. Stila har ett underbart rouge som heter Colour Converse om jag inte missminner mig. Ja, det går att använda till läppar, ögonlock osv också. Dyrt, men så pigmentfullt att man bara behöver en liten, liten dutt. Problemet är att Stila bara finns att köpa i Stockholm.... och där bor inte jag.

2006-12-27 22:58:24
http://annicanu.blogsome.com
Beauty Princess

AnnicaB: Har fortfarande inte köpt något men är väldigt sugen fortfarande så jag kommer absolut kolla in dina tips. Håller med om att det är svårt med märken som bara finns på vissa ställen, särskilt rouge som man gärna vill prova... annars finns ju Stila på nätet att köpa, om man vet vad man vill ha.

2007-01-04 16:00:14

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0