Din Stil - Veckans tema inför v32


Date: 2006-08-03 Time: 12:37:32
Kategori: Din Stil { 2 Kommentarer }
______________________________________________________

Något som jag alltid har med mig i väskan är ett läppbalsam av något slag, bra att ha när man har nariga och torra läppar eller bara att grunda med under läppglanset för att det inte ska torka ut, i förebyggande syfte så att säga. Det finns många vårdande produkter för läpparna, allt ifrån särskild peeling till kräm till lypsyl. Därför blir nästa veckas tema Favorit - Vårdande produkt för läpparna, något som jag tror även de som inte använder smink köper.

Skicka ditt tips till [email protected] innan nästa onsdag 9/8 klockan 16:00 om du vill vara med. =)

Kommentarer
Sandra

åå jag har en jättebra från åhlens..mailar när jag hittat den och ser vad den heter

2006-08-03 13:52:32
http://sandiesandra.blogspot.com
Beauty Princess

Sandra: Det låter bra =)

2006-08-04 12:55:01

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0