Gratis inspiration


Date: 2006-04-26 Time: 19:29:08
Kategori: Smink { 7 Kommentarer }
______________________________________________________

biotherm smink

Härligt! Jag gick ut för en runda på stan och för att shoppa lite presenter och så slutade det med gratis sminkning. På Åhlens hade de en sminkös som ville inspirera och testa lite produkter på mig och inte mig emot! Hon var riktigt duktig och övertygade mig om att köpa med mig lite hem. (Bortse från min dåliga kamera som tar bort alla snygga skuggor och får alla makeuper att se likadana ut.) Egentligen var jag bara ute efter en budgetögonskugga i svart att ha till inflyttnings/födelsedagsfesten som jag är bjuden till i helgen, men gick hem med lite mer i en påse =S

Sminkningen bestod av
- Lumene Eye Makeup Base
- Biotherm Light Catch
- Biotherm Foundation Sense (med spf 15)
- Lumene Delight Duo nr 11
- Ljus highlighter av ett märke jag inte hann uppfatta
- Lancôme Crayon Kohl kajal
- Isa Dora Bronzingpowder
- Rouge av okänt märke
- Biotherm Läppglans 
- Min egen mascara från Lancôme - L'extreme

Med mig fick jag foundation och concealer från Biotherm och duoskugga från Lumene. Jag fick en ihopplockad gåva med mig också för att jag handlade 2 produkter från Biotherm så nu har jag lite nytt att prova: refreshing shower gel, hand and nail treatment, body balm, cleansing milk, glossy shine lipgloss och en dagskräm. Jag är en riktig sucker för gåvor!! =D

Kommentarer
sandra

jag sprang också på gratis sminkning på Åhléns idag :)
fast där använde dom endast lumene, men det blev jättebra.
är det lumene-ögonskugga du har på bilden? himla fint!

2006-04-26 21:19:30
http://sjt.webblogg.se
sandra

glömde fråga, Biotherm Light Catch - är det den som är concealern? är det typ en sådan penna? har liksom pillat på den många gånger men velat. är det den så måste du berätta vad du tycker sen! :)

2006-04-26 21:21:23
http://sjt.webblogg.se
Tinisen

Hur har du råd?! *suckar fattigt*

2006-04-26 21:33:08
http://tinisen.blogg.se/
Goddess

Jättesnyggt! Visst är det roligt med gratissaker???
Och gratis sminkning........sånt händer aldrig i min stad.suck...

2006-04-27 12:26:45
http://goddessess.blogspot.com/
Cicci

Fint :)!

2006-04-27 13:05:26
http://ciccicicci.webblogg.se
frida

vad tycker du om det hypade isadoora solpudret? är det värt att införskaffa & iså fall vilken nyans ger naturligast resultat??

2006-04-28 06:14:12
Beauty Princess

Sandra: Visst är det skoj! Det är Lumenes ögonskugga jag har på, ja. Light Catch är concealern, den var super på tyckte jag, rätt täckande. Tyvärr ska jag lämna tillbaks idag för jag insåg att jag egentligen inte hade råd =(
Tinisen: Det har jag inte, ska lämna tillbaks Biotherm-grejerna idag =(
Goddess: Underbart med gratissaker!
Cicci: Tackar =)
Frida: Jag har deras terracottapuder och det är jättebra. Nr 44 använder jag, den är lagom naturlig och lite skimrig. Om du letar i sminkkategorin av inlägg så ska du se att du hittar några inlägg om just Isa Doras solpuder!

2006-04-28 11:34:33

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0