Stjärnglans


Date: 2005-11-28 Time: 11:25:15
Kategori: Smink { 0 Kommentarer }
______________________________________________________

Ett litet tips såhär vid lunchtid, tänkte jag kunde vara kul. Ett läppglans som verkligen lever upp till namnet är Lancômes Star Gloss. Glosset finns i 9 färger och är perfekt till vardags för att piffa upp maken men även till fest och sotiga ögon. Jag har det i färgen Sugar Babe, som jag köpte i Tax Free för ett drygt halvår sedan och som börjar ta slut nu, trots att jag skiftar gloss då och då. Prova i färgen Diva för härligt röda läppar och naturliga ögon eller Corail som är mer naturlig. Lancomes hemsida går inte heller av för hackor, många mysiga inspirationsbilder och tips. Surfa in här och klicka vidare på det land (och språk) du vill ha. Finns tyvärr inte på svenska än, men danska eller engelska är inte för svårt att förstå sig på.



Nu bär det av till ett härligt lunchpass med 30 min spinning och 30 min core för mig. =D

Kommentarer

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0