På jakt...


Date: 2005-11-28 Time: 15:35:24
Kategori: Blandat { 0 Kommentarer }
______________________________________________________

Är ute efter ett nytt nagellack i en mörkare lila och en knallig rosa. Kikade lite på Make Up Alley och där rapporteras bland annat att Stila och Dior har fått högsta betyg. Tycker väldigt mycket om färgen på min Maybelline Water Shine Diamonds , lite mörkt rosa, men jag tycker att den täcker lite dåligt, kan ana kanterna där naglarna växer ut även då jag målat två lager. Inte riktigt bra, tycker jag, annars är Maybelline ett super rätt billigt nagellack som är drygt. Stilas nagellack finns dock inte på någon sida som levererar till Sverige som finns på mina favoriter så nu jagar jag för fullt. Återkommer med information om hur jakten gått…



Surfade för övrigt runt på bloggsidor igår i jakt på nytt att läsa och vad hittar jag om inte ett omnämnande om min alldeles egen Beauty Place. Hur roligt som helst ju! Kika själv här . Har märkt att många har hittat in på min sida under dagen, hoppas att ni tycker om den!


Kommentarer

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0