Dags för julklappar?


Date: 2005-11-26 Time: 13:09:48
Kategori: Blandat { 2 Kommentarer }
______________________________________________________

Julmakeupen Ice Shimmer Collection har börjat säljas på Body Shop! Bara namnet låter ju härligt. I onsdags fick jag min medlemstidning hem i brevlådan fullproppad med tips och nya produkter som man bara MÅSTE ha. Många bra exempel på julklappar till mamma eller flickvän, plocka upp tidningen i närmaste Body Shop affär (sök efter din på Body Shops hemsida). Själv önskar jag mig Eye and Cheek Palette 02 som både funkar som ögonskugga och rouge med 4 olika färger, spegel och pensel. Perfekt att ha med i väskan på utekvällen ju!

julmake bs

Har nu provat att använda Matrix Sleek Look - Seeling Serum, silikondroppar för håret 2 gånger. Helt klart bäst fungerade det tillsammans med torrt hår som just blivit plattat, då glänste håret i kapp med mig och det tyngde ner håret en aning så att det höll sig rakt hela partykvällen, trots promenad i snöblandat regn. Andra gången använde jag det på torrt hår som dagen innan blivit fönat med mousse i och kändes lite smått risigt. Det gjorde helt klart håret mer livfullt och en aning mer glänsande och mjukt. Matrix brukar bara säljas hos frisörer, och tyvärr kan man bara söka återförsäljare inom USA på hemsidan här men fråga hos din frisör.  



Kommentarer
Helena

Matrix säljs även via Hudotekets webbshop!

2005-11-28 13:58:35
Beauty Princess

Helena: Aha, tack för tipset!

2005-11-28 14:37:05

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0