Mest såld i världen?


Date: 2005-12-01 Time: 17:05:07
Kategori: Blandat { 0 Kommentarer }
______________________________________________________

På väg hem från en lång dag med PM-skrivande kunde jag inte hålla mig från att kila in på Åhlens för att kika på Cliniques omtalade 3-stegs-system. Har ju fått tips av några av er att den ska fungera super, så jag blev lite sugen. Pratade länge och väl med sminkexpediten, som berättade att det är världens mest sålda hudvårdssystem och det lät ju lovande. Clinique har, till min förtjusning, tagit fram små provkit med hela 3-stegs-systemet med 4 omgångar av varje, så att provförpackningen räcker i 2 dagar. Inte alls fel tyckte jag! Fick med mig två varianter hem, en med "nivå" 2 och en med 3, detta anger graden av alkohol i produkterna och är anpassad efter känslig-normal hy. Låter ju för bra för att vara sant allt detta, nu skall jag prova de närmaste dagarna för att se hur det känns.

clinique

Självklart kunde jag ju inte heller hålla mig borta från Lancômes sminkhörna där jag provade ännu fler färger av deras Star Gloss och hittade en naturlig beige färg som passar perfekt till vardags eller starkt sminkade ögon. Corail hette färgen och ser ut ungefär såhär



Ska bli kul att åka på Finlandskryssning i början av nästa år, då ska jag handla parfymer och smink på taxfree. Ska kika lite på en grön ögonskugga då också tror jag (om inte innan), förhoppningsvis har man fått lite pengar i julklapp. Har längtat efter en i grönt ända sedan Lipglossbitch bloggade om snygga sminkningar man kan fixa med sådana. 

Kommentarer

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0