Shopping i Miami - Sephora del 2


Date: 2011-06-17 Time: 20:19:26
Kategori: Shoppat { 10 Kommentarer }
______________________________________________________


Här kommer bilder på det sista jag shoppade på Sephora i Miami. Jag försökte hålla mig så gott det gick från att köpa "onödiga" saker som jag redan har massor av - som till exempel läppglans och pressade ögonskuggor. Istället letade jag med ljus och lykta efter fina krämögonskuggor för att kunna göra snygga, fräscha sminkningar i sommar. Några undantag blev det såklart, när man hittar en ögonskugga från Laura Mercier för drygt 100 kronor är det nästan kriminellt att inte köpa den, tycker jag. Om du har missat resten av min shopping från bröllopsresan - kolla in de tidigare inläggen här.

Setet med 3 miniduschkrämer från Philosophy heter Oh Lolli Lollipop och innehåller de tre dofterna Bubble Gum, Chewy Chocolate och Fresh & Fruity Lollipops.

Från Illamasqua kommer superfina läppglanset Electrify, det enda glanset jag köpte på resan.

Mascaran Size Queen från Too Faced är nästan den produkt jag är mest nyfiken på att testa från hela shoppingskörden under resan. Den är sjukt tjock och mina förhoppningar att få till voluminösa fransar med den är skyhöga.

Shadow Insurance är också från Too Faced och är en primer för ögonlocken - något jag inte kan vara utan när jag ska lägga en snygg ögonmakeup.

Batter Up är en serie krämögonskuggor från The Balm. Den som fick följa med mig hem heter Home Plate Kate och är lila-rosa i nyansen.

Aqua Cream heter den andra krämögonskuggan och den kommer från Make Up Forever. Skuggan är guldskimrig och ursnygg!

Trio-paletten ni ser på bilden är från Wet n Wild. Jag fastnade för de snygga, välpigmenterade nyanserna.

Petal Pink har en varmt gammelrosa ton med guldskimmer i som passar mig som handen i handsken. Från Laura Mercier.

Kommentarer
Carina

Jisses vad mycket godsaker du har köpt :)

2011-06-17 21:42:08
http://www.totalbeauty.se
Veronica, Beauty Place

Carina: Javisst :D Jag har ju sparat pengar sedan i höstas för att kunna shoppa loss rejält på semestern. Jag fick övervikt på resväskan på hemvägen, haha.

2011-06-17 21:50:34
Ninni

Jag hade velat prova Philosophys duschkrämer när jag var i NY, men det fanns bara jätteflaskor och jag var lite orolig för vikten på bagaget så jag avstod... köpte bara en ansiktstvätt som jag snart ska recensera på bloggen. Vilka ljuvliga fynd du gjort!

2011-06-17 22:33:19
http://colourbyninni.blogspot.com
Veronica, Beauty Place

Ninni: Men, åh, då har du verkligen missat något! Jag har svårt att använda någon annan duschkräm efter att jag börjat använda de från Philosophy. Det är inte många som är lika krämiga och rika i konsistensen och dessutom doftar så ljuvligt så det är inte sant. Klicka hem en direkt, I tell you!

2011-06-18 00:09:01
kerstin

Vilka härliga fynd!

Veronica, Beauty Place

Kerstin: I know, det var verkligen lätt att shoppa nu när dollarn är så låg.

2011-06-18 14:23:24
c-craazy

åh niz :)

måste säga att din design var väldigt fin! :3

2011-06-22 20:30:22
http://fukk-tard.soclog.se/
Veronica, Beauty Place

C-Craazy: Tusen tack. Kan dock inte ta åt mig någon cred själv, jag har fått hjälp av en tjej som heter Sara (Candis) som är superduktig!

2011-06-22 20:32:39
Therése (Heartcore)

Åh, vad många godsaker!

2011-07-06 14:12:10
http://www.heartcore.se
Veronica, Beauty Place

Therése: Eller hur? Det var svårt att begränsa sig :)

2011-07-07 20:50:25

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0