Tävla om hudvårdskit från Natuvive


Date: 2011-12-28 Time: 21:10:49
Kategori: Tävlingar { 30 Kommentarer }
______________________________________________________


Om vi ska fira mellandagarna med en riktigt grym tävling? Oh yes! Lagom till att julen är över och alla julklappar är utdelade drar jag igång med en generös tävling om hudvård från Natuvive. Jag har inte mindre än 5 kit att lotta ut - så kom igen och tävla, för här är chansen stor att du kammar hem en vinst!

Kitet innehåller 2 produkter från serien Age Control som skyddar huden mot åldrande, både för dig som ännu inte har synliga ålderstecken utan bara vill förebygga och för dig som tycker att ålderstecknen börjar synas.

♦ Cleanser Age Prevent:
Rengör varsamt och förnyar huden så att den får tillbaka sin naturliga lyster. Den lätta och skonsamma formulan, berikad med naturlig aloe och druvkärnolja, avlägsnar även makeup och lämnar huden mjuk och fräsch. Med hjälp av silkesprotein förebygger den uttorkning och ger en silkeslen känsla.

♦ Day Cream SPF 10 Age Prevent:
Minimerar synliga fina linjer och återställer hudens naturliga fuktbalans och fräschör. Berikad med naturlig druvkärnolja, aloe och UV-skydd ger krämen skydd mot fria radikaler och framtida påfrestningar. Utöver detta ger den lätta formulan med silkesprotein en silkeslen känsla.

För att vinna, gör såhär:

Lämna en kommentar till det här inlägget där du berättar om den bästa julklappen du fått i år.
Glöm inte att ange en giltig e-mailadress i info-fältet! När tävlingen är slut kommer jag att kontakta vinnaren via mail för att fråga efter namn och adress så att vinsten kan skickas till dig. Gör detta senast onsdag 4 januari, klockan 21:00.

Kommentarer
Nadja

Hejsan! Jag älskar verkligen din blogg, den är så inspirerande! Den bästa julklappen jag fick i år var en mor-dotter resa till Barcelona som jag och min mamma ska göra i januari! Blev så otroligt glad för det och jag ser så fram emot att få spendera lite kvalitetstid med min mamma i Barcelona!



Bästa hälsningar, Nadja

2011-12-29 01:31:39
Molly

Jag vill gärna vara med och tävla. Den bästa julklappen jag fick i år var en riktigt varm och skön ullpläd att svepa in mig med framför tv:n.

2011-12-29 08:06:49
Elina

Min bästa julklapp jag fick var nya vinglas. Det känns numera extra lyxigt att ta sig ett glas med rödvin samtidigt som jag burrar in mig i pläden jag fick från jobbet.

2011-12-29 09:58:31
Ninni

Hmmm... den bästa julklappen var nog den jag valde själv - ett par träningsbyxor från Nike. Jag behöver verkligen gå ned i vikt och ska ta tag i det efter nyår. Jag har dock redan dansat in dem på ett pass Zumba så det börjar bra!

2011-12-29 10:51:16
http://colourbyninni.blogspot.com
Caroline K

Bästa julklappen var från mina föräldrar, två dubbelkörlektioner! Välbehövligt, det här med körkort är ju fruktansvärt dyrt!

2011-12-29 11:20:01
Awesome Chemistry

Min bästa julklapp i år fick jag från min syster. Hon hade broderat en tavla med en käck husfru på och en text som löd "Helvetes jävla skit". Så himla fint.

Karin

Min bästa julklapp var en presentask med parfymen J'adore från Dior. Jag har trånat efter den i många, många år sedan mormor köpte den till sig. Nu låg den där i ett fint paket från mormor och morfar och väntade på att öppnas av mig. Blev otroligt glad och kommer vara väldigt sparsam i mitt använda så den inte tar slut för fort :)

2011-12-29 11:47:05
http://kakansssmink.blogg.se/
Erika

Min bästa julklapp i år fick jag av min pojkvän och det var Naked-palette från Urban Decay. Blev så glad, har önskat mig den länge och den var verkligen så fantastisk som jag trodde! :D

2011-12-29 12:12:38
Camilla

Jag har svårt att bestämma om det är min nya eltandborste oral B triump 5000 eller om det är de 10 minilacken av OPI:s bästsäljande lack..:)

2011-12-29 12:49:15
http://varavacker.blogspot.com
Johanna Karlsson

Min absolut bästa julklapp var ett presentkort på Face Stockholm av mina svärföräldrar. Jag blev så överraskad att jag fällde en tår. Lite överdrivet kanske men jag älskar Faces smink och har inte råd med det annars. Åh jag blir så glad bara av att tänka på det! :)

2011-12-29 12:59:36
http://nattpoesi.blogg.se/
Fröken Frodig

Jag vill gärna tävla! Den bästa julklappen i år var Estee Lauders Sumptous mascara som jag velat testa länge. Vill önska dej Gott nytt år också :)

2011-12-29 12:59:46
Linda

Jag vill gärna vara med och tävla :)

Den bästa julklappen jag fick iår var helt oväntad. Det var en Plånbok från Guess som matchar min väska :)

2011-12-29 13:33:53
http://beautybylinda.blogspot.com
jenny

Ååå detta skulle verkligen passa mig som är lite "äldre" Bästa julklappen var skidresan till Vemdalen i Januari.

Christina

Trots att jag fick jättefina julklappar som var påkostade var jag nära på att börjar böla när jag öppnade paketet från min systerson. Han hade i syslöjden gjort en väska till mig, den var helt klart utformad för att vara lite fräckare. Leopardfoder. Vävd utsida ( sicket arbete!) och hade superfina tygrosetter på framsidan!:) Inte bara rörande att han gjort en så fin julklapp till mig, den var dessutom skitsnygg!

Linda

Jag vill vara med och tävla!



Årets bästa julklapp är utan tvekan Sigmas "the cities"-kittet i Londonvarianten som jag fick av min pojkvän, efter att jag hintat frekvent (på ett inte alls diskret sätt) om det i ett par månader. Riktiga penslar, yay!

2011-12-30 09:43:36
peter

Älskar din blogg!!! Jag vill vinna =) Kraaam!!!

2011-12-30 14:59:42
Tezzilicious - Bloggen om Foto & Skönhet

Hejsan,

den bästa julklappen som jag fick var av min sambo, en kommande shoppingresa över en helg med hotell i februari ^^, Det kommer att vara så jäkla underbart och roligt :) :D

2012-01-02 10:19:28
http://tezzilicious.blogg.se/
CherryCheek

Jag är gärna med!

Den bästa julklappen 2011 var ett par riktigt fina träningsskor. Jag har äntligen fått tummen ur och börjat träna, men har fått sådana fruktansvärda skavsår av de Conversen jag tränar i. Så de här snygga svarta & lila skorna kommer verkligen att peppa mig att träna ännu oftare!

2012-01-02 20:54:47
http://cherrycheek.blogspot.com
Anneli

Min bästa julklapp var också min enda julklapp och i stort sett det enda jag hade önskat mig men aldrig trodde att jag skulle få: En tatuering! Som jag ska göra nu i vår :) Så jag är lycklig, yes! Har länge velat göra den men inte haft råd...



Ha en fin tisdag!

2012-01-03 04:59:35
http://vanitas.blogg.se/
Matilda

Svårt var det att välja den bästa... Parfymen från Victoria Secret och en helt oväntad iPad :)

2012-01-03 20:49:19
Aida

Jag är gärna med och tävlar! Min bästa julklapp var parfymen Miss Dior Cherie som jag har suktat efter hur länge som helst!

2012-01-04 11:57:23
http://aidalovesmakeup.blogg.se/
Kajalpennan

Den bästa julklappen var egentligen att en av mina bästa vänner blev mamma på juldagen och att allt gick precis dom det skulle. Materiellt var det tekoppar ur Sagaforms serie Retro som jag tycker så mycket om

2012-01-04 12:28:34
http://kajalpennan.se
Josefin

Vi har slutat med julklappar i min familj, vilket jag tycker är väldigt skönt faktiskt. Ingen sista-minuten stress eller halvtaskiga nödlösningar. Men det är klart att man blir lite avundsjuk när man får höra om alla fantastiska presenter som andra har fått.

2012-01-04 12:35:16
Viktoria

Hej!



Min bästa julklapp var boken Monster, som jag fick av min pojkvän. Jag är väldigt intresserad av seriemördare och hur de tänker. Denna bok är väldigt bra skriven och roligt att det finns en svensk bok.



Mvh Viktoria

2012-01-04 14:03:18
Sminkhörnan

Hur löjlig låter det att det var en dammsugare? Men jag blev överlycklig, pedant som jag är, blev detta verkligen toppen för just mig. Det är ju det klappar ska handla om, genomtänkta presenter som verkligen uppskattas oavsett pris eller storlek. Håller tummarna för ytterliggare en (lite sen) toppenjulklapp!

2012-01-04 14:06:15
http://sminkhornan.spotlife.se
Sarah

Jag fick en självgående dammsugare! Den är perfekt!

2012-01-04 15:46:54
Anita

Den bästa julklappen jag fick iår var min lillasyster :) Hon kom tidigare än vi planerat men så välkommen! :)

2012-01-04 16:03:14
sarah

Jag älskar din blogg! och vad fint av dig att ha denna utlottningen! Min bästa present i jul var en förlovningsring av min pojkvän! jag storgrät och var så chockad!

2012-01-04 20:28:59
http://s-valenciago.blogspot.com/
Elin owi

Jag är med! Det bästa jag fick i jul var nog resan till Thailand. Det var underbart gött, och åh så fint och helt enkelt underbart det är där nere. :)



Grymt fin blogg förresten!

2012-01-05 23:25:29
http://owi.blogg.se/
mosthotgossip

Besök skvaller bloggen som det bara rasar in besökare hos!



Du har även chans att bli dagens blogg, lämna bara en kommentar om att du vill vara med.



//mosthotgossip

2012-01-22 00:40:43
http://mosthotgossip.devote.se

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0