Veckans Cravings


Date: 2011-08-14 Time: 18:57:08
Kategori: Blandat { 3 Kommentarer }
______________________________________________________


I likhet med Beleza har jag egentligen inget jättespännande på min inköpslista just nu, mest välbehövliga saker som mitt badrumsskåp ekar tomt efter. Eftersom jag, som många andra skönhetsbloggerskor, tycker att det är rätt trist att köpa samma produkt två gånger i rad - även om den är bra - så piggar jag upp listan med att i alla fall köpa produkterna som behövs från andra märken än jag brukar.

Ett skönt serum är alltid bra att ha hemma för att hudvårdsprodukterna ska verka ännu bättre än annars. FACE Stockholm har precis släppt en ny, Essential C Energizing Serum, med c-vitamin som piggar upp och ska ge ett yngre utseende inom 60-90 dagar. Jag vet inte om det sistnämnda, men det är ju alltid bra med lite vitamintillskott.

Jag måste verkligen ha ett nytt torrschampo! Det är en av de hårprodukter som används mest hemma hos mig, så när jag är utan känner jag mig riktigt ofräsch. Jag diggar TIGI-produkter i allmänhet, så Rockaholic Dirty Secret Dry Schampoo skulle jag vilja prova.

Det är verkligen en färskvara med fina fötter. Jag skämde bort mig med pedikyr på bröllopsresan för ett par månader sedan men har sedan varit dålig på att hålla efter. 2 löppass per vecka senare skulle de må bra av en fet fotkräm och lite kärlek. Intensive Shea Foot Treatment Raspberry & Eucalyptus från TVÅL lockar just nu.

Kommentarer
shabnam

just nu håller Helen i en tävling där man kan vinna underbara priser, så gå in på http://hiilen.blogg.se/ och kolla! :D

2011-08-21 14:40:35
Darling

Tigi, Redken och L'anza är min favorittrea!

2011-08-23 10:07:09
http://finslipad.blogspot.com
Veronica, Beauty Place

Darling: Jag älskar också Redken och Tigi, riktiga fullpoängare!

2011-09-20 20:25:34

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0