Tävlingar hela påskveckan - Dag 7


Date: 2011-04-28 Time: 20:50:17
Kategori: Tävlingar { 11 Kommentarer }
______________________________________________________


Hej på er alla sötisar! Tävlingsveckan börjar lida mot sitt slut men jag har definitivt fått mersmak, så se fram emot fler utlottningar här på bloggen inom kort. På tal om det skulle det vara spännande att veta om ni hellre vill se få men stora priser eller många men mindre? Det är alltid bra att veta vad ni helst vill se!

Idag är det Isa Dora som sponsrar tävlingen med två läppstift från deras splitter nya Jelly Kiss-kollektion. Lilarosa nyansen Lilac Tulle och härligt röda Merry Berry är det som står på spel till den som kammar hem priset.

Hur gör man då för att vinna? Jo, du berättar helt enkelt för mig vad det är som gör Beauty Place till en bra blogg och varför du läser. Gör detta i en kommentar till det här inlägget och gör det senast den 29/4 klockan 21:00. Glöm inte att lämna din mailadress, det är så jag kommer att kontakta dig om du vinner. Alla vinnare utses och kontaktas när alla tävlingar är avslutade.

Kommentarer
Cina

Tycker det är kanon för mig som inte har så mycket koll på hudvård och sånt vad det finns att välja mellan. Blir ju oftast att man köper det gamla vanliga men så finns det så mycket annat som kanske är 100ggr bättre. Läppstift tex äger jag inte ens något =)



Kram kram

2011-04-28 21:10:09
http://cinans.blogg.se/
Honi

Jag läser för att det är en salig blandning av allt som jag gillar, och det är även därför jag gillar bloggen :)

2011-04-28 21:14:16
http://honi.blogg.se/
linnea

jag tycker din blogg är bra för att du skriver på ett sätt som blir intressant och i en himla blandning av olika grejer i skönhetsvärlden :)

2011-04-28 21:37:50
http://linneaerm.blogg.se/
Josephine

Jag tycker om bloggen för att du verkar vara en så härlig tjej, och så gilar jag variationen på inlägg och lagom uppdatering! :)

2011-04-28 21:50:13
http://makeuponista.se
Frida P

Hej! Jag följer dig och gillar din blogg för att du skriver om många olika grejer, och alla är precis i min smak! Bra variation.

2011-04-28 21:53:15
Jasmine

Jag tycker du verkar vara en tjej med en härlig personlighet. Jag läser din blogg för att du inspirerar mig och lär mig. Varenda gång man ser att du har uppdaterat strålar man av lycka! Kul med tävlingar :)



/Jasmine

2011-04-28 22:23:18
http://jasemi.blogg.se/
josefine

Jag läser din blogg för att den är en härlig blandning av nyheter och recensioner. Att du har bloggat länge tycker jag även är positivt, efs man fattar att du vet vad du pratar om :)

2011-04-29 09:15:25
Aida

Jag läser din blogg för att inspireras och lära mig mer om skönhet och smink. tack för en fin blogg!!

2011-04-29 10:15:11
http://aidalovesmakeup.blogg.se/
Linda

Jag läser bloggen för att få tips på produkter som jag inte testat innan och för det är bra variation:) så för att få lite ny inspiration :)

2011-04-29 11:43:21
Viktoria

Jag tycker om din blogg för att den har bra recensioner, inspiration och information. Bloggen är lättläst och mysig, sånt gillar jag!

2011-04-29 14:52:23
Ella

jag läser din blogg eftersom man förstår, genom dina recensioner, att du vet vad du gör. sen är det en bra blogg med bra variation och att du får en att vilja testa alla produkter!

2011-04-29 19:34:24

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0