Tävlingar hela påskveckan - Dag 6


Date: 2011-04-26 Time: 21:58:32
Kategori: Tävlingar { 12 Kommentarer }
______________________________________________________


Dagens pris i (den förlängda) påsktävlingsveckan är lite extra fint, om ni frågar mig. Det tredelade nagelvårdssetet från Snow Crystal är ett måste för alla skönhetsälskare. Vad sägs om:

Cuticle Remover Gel
♥ Nail & Cuticle Oil
♥ Nail Care with Calcium


För att vara med i dagens tävling vill jag att du berättar för mig varför just du behöver vinna det här nagelvårdssetet. Gör det i en kommentar till det här inlägget senast den 27/4 klockan 22:00. Se till att lämna en giltig mailadress eftersom det är så jag kontaktar dig om du vinner. Alla vinnare kommer att utses och kontaktas när alla 7 tävlingar är avslutade.

Kommentarer
Wysteriia

Menar du verkligen att man ska kommentera senast Gör det i en kommentar till det här inlägget senast den 26/4 klockan 22:00.?

2011-04-26 23:20:56
http://Wysteriiasblogg.se
Carina

Jag vill gärna vinna för att jag har testat en del hand- och nagelprodukter på sista tiden, som helt har förstört mina naglar. De vill helt enkelt inte bli fina och starka igen.



Skulle bli jätteglad ifall jag fick möjlighet att testa nagelvårdssetet från SnowCrystal.



Skrev du verkligen rätt datum? Du lade ut tävlingen 1 1/2 minut innan tävlingen är slut ;)

2011-04-26 23:30:16
http://www.totalbeauty.se
Cina

Mina naglar ser ut som en riktiga bondmora naglar så skulle verkligen behöva mirakel för att få dom snygga =)

2011-04-26 23:36:38
Cina

Mina naglar ser ut som en bondmoras naglar, så skulle verkligen behöva ett mirakel till dom =)

2011-04-26 23:46:19
josefine

jag vill vinna för att jag har haft problem med mina naglar och nagelband hela livet. Naglarna brakar av precis hela tiden och kan aldrig bli långa! Jag har testat olika kosttillskott och andra grejer, men hittills har det inte hjälpt :( Undrar om produkterna från Snowcrystal skulle kunna förändra mina alltför sköra naglar.

2011-04-27 06:46:26
Amanda

Nagellack är en stor favorit hemma hos mig, men det är inte lika kul när naglarna bara går sönder (skivar sig och bryts av) och nagelbandet ser urtrista ut. Vore jättekul att prova detta och se om det hjälper! :)

2011-04-27 07:57:17
http://aaaammannda.blogg.se/
Viktoria

Jag vill vinna för att jag verkligen skulle behöva fixa till mina naglar nu inför sommaren. De ser helt galna ut. Skulle gärna prova Snowcrystal. Hoppas man vinner så man kan prova något som möjligen kan rädda tassarna!

2011-04-27 10:47:58
Linda

Jag har letat länge efter en cuticle remover som funkar, tycker alla bara är blä.. :) och dessutom har jag aldrig testat snowcrystal, så mina naglar skulle bli glada för lite olja och cuticle remover :)

2011-04-27 11:33:30
Ninni

Har haft problem med dåliga naglar i flera år nu, äter t o m tillskott för naglarna och inte ens det verkar hjälpa. Tar varje halmstrå... de bara skivar sig och går sönder innan de ens hunnit växa ut från fingertoppen.

2011-04-27 14:18:23
http://colourbyninni.blogspot.com
Jasmine

Efter vintern har mina naglar spräckt och blivit riktigt dåliga. Önskar att de blir bättre, och med hjälp av nagelvårdssetet kanske de äntligen kunde bli bra!



Ha de bra! :)

2011-04-27 15:17:18
http://jasemi.blogg.se/
Mikaela

Sen solen tittade fram och obarmhärtigt avslöjade min skitiga bostad har jag vårstädat som en galning. Det är förhållandevis rent men mina naglar är flikiga och nagelbanden så trasiga att flera av dem blöder. Inte särskilt lockande att pryda dem med piffiga lack just nu.. Jag skulle verkligen behöva vinna det här kitet! Glad efterpåsk!

2011-04-27 18:01:41
Helena

Vilken härlig blogg du har =)

2011-04-28 08:49:29
http://helenaskvarter.blogg.se/

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0