Scratch Nails - Nineteen Eighty Five


Date: 2010-11-17 Time: 09:30:00
Kategori: Naglar { 3 Kommentarer }
______________________________________________________




På naglarna den här veckan - Nineteen Eighty Five från Scratch Nails. En hallonröd nyans med lite skimmer i, som syns när solen behagar visa sig och lysa på mina naglar. Jag gillar att färgen är lite mildare än de vanliga röda nyanserna, som ofta kan få mina händer att se lite gulaktiga ut.

Scratch Nails är definitivt ett av mina favoritmärken på nagellacksfronten - snygga färger, inte för tjocka i konsistensen så att de klumpar sig, väldigt dryga och torkar snabbt. Penseln kunde gärna varit lite bredare om jag fått önska mig något, men man kan ju inte få allt. Nu har jag snart testat mig igenom hela vår-2010-kollektionen, vilket visar ungefär hur duktig jag är på att ta mig tid att lacka naglarna. Men skam den som ger sig!

Kommentarer
Jessi

http://verklighetsguiden.blogspot.com/2010/11/tavlingen-av-smink.html



GÅ IN OCH TÄVLA OCH VINN FINA PRISER!! <3

annakuren

Håller med dig om att Scratch Nails nagellack

är fantastiskt bra!

Du har säkert provat deras Nail food, om inte, gör det!

Ha det bra / Anna

2010-11-19 20:01:54
http://annakuren.com
Veronica, Beauty Place

Annakuren: Nej, jag har inte testat Nail Food, men nu blev jag ju såklart nyfiken. Tack för tipset - jag ska kolla på den!

2010-11-20 15:59:31

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0