Shopping i La 100515


Date: 2010-05-16 Time: 06:31:45
Kategori: Shoppat { 4 Kommentarer }
______________________________________________________



Shoppingdag nummer två avklarades idag i Santa Monica här i Los Angeles. Av en slump upptäckte jag och sambon en shoppinggata som vi inte hade planerat att åka till, men vi tog en runda där ändå. Tur för mig, eftersom jag hittade en läskigt stor Sephora att promenera runt i och plocka ner skönhetsgrejer i min lilla shoppingkorg. Jag älskar att folk är så trevliga i LA, det är leenden och trevliga hälsningsfraser överallt och skulle någon råka gå in i mig så säger de ursäkta direkt. Det borde vi bli bättre på hemma.

Efter dagens Sephorabesök kom jag tillbaks till hotellrummet med ytterligare en duschcreme från Philosophy + en Body Lotion med samma doft. Jag vet inte hur många gånger jag har önskat att jag hade en lotion i samma underbara doft som min duschcreme, just när jag har använt Philosophy, så det här var efterlängtad shopping. Sephoras egna Body Butter är en annan av mina favvos, så jag köpte på mig en med doften Pink Grapefruit Sorbet.

I sminkväg blev jag äntligen ägare till min första The Balm-produkt; Cabana Boy-rouge. Ögonskuggeduon på bilden är från Too Faced, den heter Ooh & Aah och är silver och svart. Det fina nagellacket är från mästarna av lack - Illamasqua.

Kommentarer
Emma

Ohh fy vad avundsjuk jag blir. Sluta visa finfina skönhetsprodukter som jag hade kunnat döda för att få äga. =)



Ha det så bra och NJUT!!!

2010-05-17 10:36:12
http://sminkhornan.wordpress.com
Veronica, Beauty Place

Emma: Hihi, förhoppningsvis kan det vara lite inspiration också. Jag njuter för fullt här borta! :)

2010-05-18 07:26:43
Lisa

Åh Sephora! Jag önskar att vi hade det i Sverige

2010-05-22 19:58:21
http://lisacatlin.blogg.se/
Veronica, Beauty Place

Lisa: Ja, visst hade det varit underbart? Kanske om vi håller ut ett tag till...

2010-05-25 08:57:48

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0