Älskad guldolja hos Eleven!


Date: 2010-06-11 Time: 19:40:12
Kategori: Nyheter { 7 Kommentarer }
______________________________________________________


Guldoljan från Nuxe är en skönhetsklassiker som har funnits så länge jag kan minnas. Den funkar lika bra nu som för 10 år sedan, verkar det som. Linda tipsade om den för lite mer än en vecka sedan och då blev jag lite sugen, jag har nämligen aldrig testat den. Idag damp det ner ett mail från Eleven om att de har börjat sälja den i deras webshop. Den kostar samma där som i butik, men för dig som inte bor nära Kicks eller Åhléns kan det vara kul att klicka hem den.

Kommentarer
Linn

Sv: Ja de är helt olika vad man gillar och vad man vill ha ut av produkten :P Många älskar mus concealer och vissa hatar den, helt olika :) Men kostar det 18kr är det lätt värt att testa :D

2010-06-11 20:24:57
http://linnlowes.com
Tina (Beleza)

Jag fick hem prover på denna för någon vecka sen och jag är redan lite småförälskad. Guldoljan ger en fantastisk lyster på bruna ben, fejk som naturliga. :)

2010-06-11 21:26:34
http://beleza.blogg.se/
Veronica, Beauty Place

Linn: MUS har många riktigt bra produkter, men jag är i alla fall alltid på jakt efter nya favvos, det kan ju finnas något jag älskar ännu mer, liksom. 18 kr är knäppt billigt :)



Tina: Åh, jag blir lite avis på dig ;)

2010-06-11 22:11:33
Beauty by Tanci

Den är verkligen fantastisk. Lite dyr men superfin!

2010-06-14 08:13:35
http://www.beautybytanci.se
Veronica, Beauty Place

Beauty by Tanci: Åh, nu blir jag ju bara mer sugen :) Vi får ta en ny bloggträff snart, tycker jag!

2010-06-14 20:26:33
Wysteriia

Många som verkar gilla den där :) Blir sugen på att testa!

2010-06-15 09:25:39
http://Wysteriiasblogg.se
Veronica, Beauty Place

Wysteriia: Jag är också jättesugen vid det här laget! Imorgon blir det en kort shoppingrunda för min del.. får se om jag kan hålla mig ifrån guldoljan.

2010-06-16 20:50:17

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0