Shoppat 100110


Date: 2010-01-10 Time: 21:25:29
Kategori: Shoppat { 6 Kommentarer }
______________________________________________________

Nästa vecka fyller min fina mamma år så idag åkte jag och sambon iväg till närmaste shoppinggallerian och gick en runda i butikerna där. Jag tror starkt på att shoppa en present till sig själv samtidigt som man köper en till någon annan. Sminket från Body Shop har jag bara hört gott om men konstigt nog har jag aldrig testat något innan.

En äkta sminkjunkie kan ju inte avstå att shoppa rouge för mer än halva priset - 89 kronor betalade jag för godbiten på bilden. Nyansen hos Roseflower Blush - Pink Rose visade sig vara jättesvår att fånga på bild, den är mer ljusrosa än vad den ser ut att vara, men jag var bara tvungen att visa er det fina trycket. Lovely, är vad det är. Jag älskar tryck i smink, det är lite svårt att sätta penseln i den bara och förstöra det. Vad jag tycker om den får ni snart veta, jag testar redan imorgon!

Kommentarer
Ida

Åhh vilket sött rouge :) kram

2010-01-10 23:41:08
http://www.idasrevir.devote.se
Veronica, Beauty Place

Ida: Visst är det? Det är nästan, nästan så att jag inte ens vill använda det.

2010-01-11 13:52:08
Emmy

Köpte exakt samma idag =)

Ser jättefint ut!

Veronica, Beauty Place

Emmy: Vilken bra smak du har ;) Hihi, men visst var den svår att avstå?

2010-01-11 19:32:02
kerstin

Vilket fint fynd! Jag skulle slå till direkt om jag hittade ett likadant!

Veronica, Beauty Place

kerstin: Du får leta med ljus och lykta. Jag var på Body Shop häromdagen för att köpa nytt läppbalsam och de har fortfarande rea!

2010-01-16 16:25:47

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0