Mina favoriter 2009 - Smink


Date: 2010-01-03 Time: 20:49:02
Kategori: Mina favoriter { 3 Kommentarer }
______________________________________________________

Under 2009 har jag hittat fler nya favvos inom skönhetsvärlden än jag har gjort något år tidigare. I alla fall känns det så. Tack vare att jag har lagt ner mer tid och ork på att ta kontakt med presskontakter för att få nyhetsbrev och information om nya lanseringar har jag fått chans att testa fler produkter också. Jag hoppas att det har märkts på bloggen också och att ni har fått lite nya idéer om grejer att testa och kanske till och med en ny favvo?

Under några dagar framöver kommer jag att sammanfatta och räkna upp mina största favoriter under det gångna året inom olika kategorier. Vi börjar med smink.

Jag påminns varje gång jag använder min concealerpalett från E Funkhouser New York om varför jag gav den full pott i min recension för ett par månader sedan. Den är otroligt krämig, vilket gör att den är lätt att jobba med utan att jag behöver få ett "kakigt" intryck eller börja flaga av torrhet. Dessutom spelar det ingen roll hur trött jag är - det är lätt som en plätt att bygga på och variera intensiteten av concealern så att den får mig att se pigg ut hur mörka mina ringar under ögonen än är. Att paletten har 3 olika nyanser gör det också lätt att blanda för exakt nyans och täcka röda, irriterande finnar.

Typiskt nog tog concealern slut hos Way To Life efter att jag länkat till dem och verkar inte säljas där längre. E Funkhouser är dessutom ett märke som inte säljs i butiker utan via direktförsäljning (konsulenter) men är ni riktigt sugna går det att få tag på via nätförsäljning också. Bjooti-Kattis har skrivit ett utmärkt inlägg om detta, kolla in här för mer info om shopping om produkter.


Kommentarer
Liz

Jag ser verkligen fram emot att läsa om dina favoritprodukter 2009! Vad häftigt att ha sån "makt", eller inflytande, att om man tipsar om en produkt så säljer den slut direkt :) Jag blir iaf väldigt inspirerad av din blogg!

2010-01-03 22:33:48
http://sminkliz.blogg.se/
Sara - En dalkulla i Österrike

SV. :) tänkte skriva en liten recension sen om det. Hoppas verkligen dom är bra.

2010-01-05 14:57:41
http://candis.se
Veronica, Beauty Place

Liz: Åh, tack vad gullig du är!! Det är sådana kommentarer som får mig att vilja skriva när jag inte har någon inspiration :D



Sara: Ja, hoppas, för det budgetpriset!

2010-01-06 13:01:08

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0