Vinn hudvårdskit från ACO Face Young


Date: 2010-02-20 Time: 19:07:29
Kategori: Tävlingar { 26 Kommentarer }
______________________________________________________

Vinn kit från ACO Face Young

Nej, hörrni ni! Nu är det väl hög tid för en ny tävling på Beauty Place?! Någonstans mellan tjänsteresa till Norge och en ruskig förkylning så hamnade bloggen i skymundan ett tag. Det var över en vecka sedan presskitet från ACO trillade in hos mitt postutlämningsställe och därför har det stått och väntat på att bloggas om i lägenheten sedan dess. Min första tanke när jag öppnade paketet var dock att dra igång en tävling och lotta ut hudvårdskitet från ACO Face Young. Saxat från pressreleasen kan ni läsa om godsakerna jag lottar ut.

"Nu har ACO utvecklat produkter speciellt anpassade för den unga kvinnans behov och lanserar Face Young. Face Young består av 3 produkter; en lätt ansiktskräm med mattande effekt, mattande ansiktsvatten och djuprengörande mousse. Produkterna i Face Young verkar tillsammans för att ta hand om behoven hos ung hy. Många unga kvinnor har hög eller oregelbunden talgproduktion som gör att huden på vissa ställen blir fet och blank. Ansiktskrämen i serien motverkar blank hy, rengöringsmoussen rengör på ytan och på djupet för att motverka orenheter och ansiktsvattnet drar samman porerna, tar bort överflödigt fett och har mattande effekt."

Eftersom jag själv har torr hy i grunden och faktiskt fyller 30 om några år, tycker jag att serien passar någon av er läsare bättre än mig. Följ dessa 3 steg för en chans att vinna hudvårdskitet från ACO Face Young.

1. Länka till det här inlägget i din blogg och tipsa om tävlingen (Låna gärna bilden i inlägget).

2. Lämna en kommentar i det här inlägget där du skriver att du har länkat. Har du ingen egen blogg? Lämna en kommentar där du skriver varför du vill vinna ACO-kitet. Glöm inte att ange en giltig e-mailadress! När tävlingen är slut kommer jag att kontakta vinnaren via mail för att fråga efter namn och adress så att vinsten kan skickas till dig.

3.  Gör detta inom en vecka - sista datum att vara med är lördag den 27 februari klockan 20:00.


Kommentarer
Josefine

Hej. Vill hemskt gärna vinna. Är jätte nyfiken på denna serie! Speciellt dagcremen. Tänkte kolla på den idag när jag var i stan, men den hade inte kommit ännu! :(

Vill hitta produkter som hjälper min hud, har jämt så glansig hud i ansiktet och detta förstör sminket. Har hittills inte hittat det perfekta botemedlet.

2010-02-20 23:46:32
elina

HEJ! nu har jag länkat i min blogg till tävlingen... Skulle bli jätte glad av att vinna för har sån problem med min hud tex. porer och att få huden helt ren. Jag har inte testat så många så det skulle vara bra att få testa på något nytt. Har inte hört talas om dessa produkter innan men dom verkar jätte bra.

2010-02-23 16:29:27
http://elinaaz.blogg.se/
Josefine

Hej! Denna serie verkar vara utmärkt för mig & förpackningarna är ju riktigt söta :] Jag har fet hy & har mycket lätt att få finnar. Har haft problem med sedan sedan jag var ca 11-12 år & nu är jag 18 år, ganska less. Har inte riktigt hittat några produkter som jag tycker har hjälpt mig. Skulle vara utmärkt om jag fann bra "budget produkter" som kunde hjälpa mig på traven då jag inte har råd att lägga ut jätte stora summor på hudvård just nu. Har hört gott om andra ACO produkter så dessa kanske skulle kunna hjälpa min typiska ungdomshy! Oj, vad jag skulle vara super glad & tacksam om jag vann :D :D :D Är född lite under en oturstjärna vilket gör att spel & tävlingar inte riktigt brukar vara min grej, hihi. Men man kan ju alltid hoppas! Kramar / Josefine.

2010-02-24 00:32:09
Lotta

Hej! Kul med tävling! Mina hudvårdsprodukter håller på att ta slut och eftersom jag har problem med fet och glansig hy verkar dessa produkter vara spännande att pröva. De kan bli mina nya favoriter! Dessutom gillar jag ACOs produkter! Tack och hej!

2010-02-24 00:38:04
elina

Hej!

Vad kul med en sån här tävling! :)

Jag har tyvärr ingen blogg men jag skulle bli jätte glad om jag fick vinna!

Min hud är vintertorr och äcklig och jag skulle därför bli jätte glad om jag vann de här produkterna :)

kramar// elina

2010-02-24 07:43:02
Emelie =D

Hej!! =D

Jag vill detta hudvårdskit vinna,

så att jag i tid till bussen ska hinna.

varje morgon försöker jag få pli,

så min hy ej torr ska bli

För att göra min dag mer kul,

vore det bra att inte vara så ful.

Dett vore min stora chans,

att slippa ett ansikte utan oönskad glans.



Tack på förhand!

Kram/Emelie =D=D



2010-02-24 20:00:50
Emelie igen

*detta vore min stora chans

2010-02-24 20:02:10
Isabella

Jag vill vinna :D

http://izabellaingvarsson.webblogg.se/2010/february/vinn-hudvardkit.html

Vera

Jag skulle vilja vinna för att min hud är jättetorr nu vid vintern och ganska så tråkig. Detta kit skulle kunna fräsha upp huden. :)

2010-02-25 11:25:18
Sallyomuffy

Hej,

du har en jätte fin blogg :3

Så kreativt och inspirerande!!

Jag ångrar mig att jag inte märkte denna underbara blogg tidigare :)

Kan jag följa dig på bloglovin?

Fint med rosa blogg, jag älskar rosa.



Jag är jätte gärna med i din tävling :3

Älskar verkligen ACO´s produkter,

speciellt ansiktsvård. Jag har en jätte dålig hud på ansiktet, finnar och porer är verkligen jätte jobbiga.

Och jag använder inte smink, för att det torkar ut huden. Men ansiktsprodukter är jätte bra, de gör så att din hud torkar inte ut och det känns friskt.

Älskar ACOs ansiktsprodukter.

Men har inte provat de som du lottar ut, s¨de kan verkligen vara bra att ha :)

Kanske de blir mina favoriter?



Jag vill vinna för att jag har en dålig ansiktehud, har många ojämnheter. Och jag älskar ACOs pordukter,

Skulle inte bli så bra om man har för mycket finnar som jag :/



Hoppas verkligen på att vinna.



Ha en bra dag,

Kramar från Sallyomuffy







2010-02-25 11:26:47
Carita

Jag är gärna med och tävlar. Tycker det lät som ett spännande kit.



Har länkat: http://turkost.blogspot.com/2010/02/aco.html

2010-02-25 13:24:41
http://turkost.blogspot.com
lenorca

Jag är med och tävlar! =) Jag är fattig studerande och all min rengörning börjar ta slut men har inte råd att köpa nytt, så denna kit vore definitivt inte fel...

2010-02-25 13:38:28
isabella

gick för mig ;o ajja här: http://izabellaingvarsson.webblogg.se/2010/february/vinn-hudvardkit.html

Madelene Nattfrost

Jag skulle gärna vinna... då jag i många år nu försökt finna någon produkt som ska passa min hy. Hopplöst! Har fet hy och får lätt finnar då och då, även fast jag går in på mitt 25:e år nu... döless.



Lever på nudlar som student just nu också, så man har direkt inte råd att unna sig nya hudvårdsprodukter så det vore verkligen nice att vinna ett set så jag kan testa och se om jag kan få någon bukt på min hy, och därmed få må lite bättre psyiskt - det är påfrestande att aldrig få någon stil på ansiktet.

2010-02-25 16:57:42
http://www.nattfrost.se
Linda

Vill gärna vara med och tävla om detta underbara kit och håller tummar och tår och hoppas på en massa tur då detta vore toppen för min äldsta dotter. Kommer i håg när man själv var i tonåren hur viktigt det var att man kände sig fräsch. Är säker på att hon skulle uppskatta detta

Länkar här



http://familjengranberg.blogg.se/2010/february/vinn-hudvardskit.html



Håller tummarna:)

Kram Linda

2010-02-25 22:02:14
http://familjengranberg.blogg.se/
jesshopaholic

Hej! Jag har lagt ut tävlingen på min blogg: http://ljungbergjessica.blogg.se/2010/february/tavling-1.html



Jag vill jättegärna vinna för att jag är en "salvoman" och älskar allt som har med kroppsvård att göra! :) tacktack!

2010-02-26 21:07:56
http://ljungbergjessica.blogg.se/
Jenny Ö

Jag är gärna med!

Har ingen blogg men jag skulle vilja vinna detta "kit" eftersom jag har en väldigt fet hy i ansiktet...kan verkligen skriva under att talgproduktionen är hög! Skulle vara trevligt att få en mattare effekt UTAN att vara tvungen att använda puder...

2010-02-26 21:29:46
clea

detta behöver VERKLIGEN min hy, den gör uppror just nu!

jag har länkat i min blogg:

http://cleaclea.blogg.se/2010/february/27-februari-hudvardskit.html

kram, clea

2010-02-27 03:28:21
http://cleaclea.blogg.se/
care69

Jag är med!

Vill gärna vinna detta kit till min tonårsdotter så att hon kanske kan lämna mina produkter ifred och får något anpassat för sin unga hy.

Har länkat:

http://care69.blogspot.com/2010/02/27-feb-vinn-hudvardskit-fran-aco-face.html

2010-02-27 12:10:04
http://care69.blogspot.com
Krånglig&konstig

Är gärna med ..

Min hy är inte direkt så himla lent och sånt. Brukar ha lite fett i ansiktet och detä r äckligt , vill bli av med det ;( Så om jag vann skulle det här betyda mycket :D

Förresten . . på rubriken ståre ju '' Vinn hudvårdskit från ACO face young '' Men jag trodde att det stog '' Vinn Hudvård skit från ACO face young '' HAHA, ok det var inte roligt .. xD

Iaf här är mitt inlägg : http://krangligochkonstig.blogg.se/2010/february/tavling-hos-beaty-place.html



Hoppas på tur! :D // Kramis.

Krånglig&konstig

Förresten .. Jätte fin bloggdesign du hade :)

Farshid

skulle vilja vinna denna till min flickvän som hela tiden klagar på hennes dåliga hy. Hon är 20. Kanske vi kan ge upp jakten på bra rengörning/krämer, skulle vara skönt. känns som om det är allt vi gör när vi går på stan.



(hon är i duschen och lämnade hennes beautybloggar uppe, och jag är som vanligt nyfiken och fann denna tävling, jag läser inte sådana här bloggar i vanliga fall)

2010-02-27 13:49:43
cecilia

Jag är med! Jag skulle bli så himla glad om jag vann dessa produkter! Min hy är så himla dålig och jag är 16 år nu och mitt självförtroende har sjunkt hur mycket som helst utav min hy , helst av allt skulle jag bara vilja ha en påse på huvudet. Min hy hindrar mig från att göra så mycket och jag har provat hur många produkter som helst, tyvärr funkar inga. Det skulle betyda jättemycket om jag vann!



http://ceciliaaaaaa.blogg.se/2010/february/tavling-aco-face-young.html

2010-02-27 16:43:07
http://ceciliaaaaaa.blogg.se/
Gabbies

Åhhh vilken tur att jag såg detta innan det var försent för det e klart att jag vill vara med. Länkar: http://coolatavlingar.blogg.se/2010/february/hudvardskit-aco-face-young.html



Hoppas på tur!

Karolina

Jag vill hemskt gärna vinna detta kitet eftersom jag verkligen behöver lite nya hudprodukter!

Är på jakt efter något nytt just nu, men får vänta eftersom jag inte har råd med det just nu.

Hade varit super att få vinna det :) Acos märke brukar vara jättebra dessutom :)

2010-02-27 18:23:13
fridas beuty blogg

http://friiiidaenocksson.blogg.se/2010/february/acos-nya-produkter.html#comment



måste ge dig beröm för en mycketsnygg och bra blogg en ny blogg att följa :)


Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0