Tema - Blått


Date: 2010-02-01 Time: 21:26:53
Kategori: Blandat { 2 Kommentarer }
______________________________________________________

Blåa godbitar!

När jag varje morgon vaknar till -15 grader på termometern och is under fötterna på väg till jobbet, då tycker jag att jag behöver liva upp vintern lite. Göra det bästa av den, så att säga. I mellanrummet mellan mysig julvinter och de första tecknena på vår tycker jag att blått i alla möjliga nyanser passar perfekt. Sådär lite lagom frostigt, snyggt isigt och lugnande på samma gång.

♥ Favoritljusen hos mig kommer från Yankee Candle och i kollaget ser du vackra Drift Away. Stora, härliga doftljus GÖR vintern för mig.

Paula Dorf säljer prisvärt smink - har du tur kan du fynda för under hundralappen. Paletter verkar de bra på, jag gillade kombinationen av nyanser i den här.

♥ Artistdofter brukar generellt dofta sådär, tycker jag. Men Curious är ju Britneys doft... och jag gillar Brittan!

♥ Ett av mina sminkfavoritmärken är Too Faced och jag skulle tacka ja till deras eyeliner Starry Eyed in a heartbeat.

Essies nagellack Midnight Cami skulle passa perfekt på mina naglar just nu. Perfekt, I tell you!

Kommentarer
Sublim

Jag är ju inte en nagellacksfantast, men den där färgen ser verkligen läcker ut!:)

2010-02-02 18:58:41
http://www.sublimt.se
Veronica, Beauty Place

Sublim: Visst gör den? Jag brukar inte heller lacka mer än till fest eller om jag är ledig, men den här var superfin!

2010-02-02 21:06:58

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0