Vår med Viva La Diva - Ögon


Date: 2010-04-07 Time: 07:50:20
Kategori: Kollektioner { 0 Kommentarer }
______________________________________________________


Våren och sommaren 2010 á la Viva La Diva är färgstark och glad. Jag gillar färg och särskilt de här kraftiga pastellerna. Ser ni godingen längst upp till höger - den heter Cup Cake och imponerar de här skuggorna lika mycket som julkollektionen sedan ett drygt halvår tillbaks, då kan jag verkligen rekommendera VLD:s vårsmink. Jag lovar att återkomma med närmare rapport när jag har fått sätta mina sminkpenslar i burkarna några gånger.

Nyfiken på någon annan av nyanserna? Längst upp till vänster ser ni After Eight, längst ner till vänster är Marshmallow och längst ner till höger är Cotton Candy. Ni vet redan att jag gillar fiffiga, söta namn så jag behöver inte upprepa det. 

Kommentarer

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0