Tävla om goodiebag på Beauty Place


Date: 2009-07-06 Time: 21:28:42
Kategori: Tävlingar { 12 Kommentarer }
______________________________________________________


Då kör vi igen! Jag tycker att det var ett tag sedan ni fick tävla om något trevligt skönhetspris här på Beauty Place. Därför har jag plockat ihop några godbitar som jag nu delar ut till en av er.

I goodiebagen som 1 Beauty Place-läsare får på posten i nästa vecka hittar ni:

Nivea Diamond Touch Creme Oil Shower
Nivea Diamond Gloss Spray Treatment
Vera by CCS Light Day Cream
Schwarzkopf BC Hairtherapy Color Save Shampo
Schwarzkopf BC Hairtherapy Repair Rescue Treatment

Självklart vill du också vara med och tävla om de härliga priserna! För att delta är det bara att börja prenumerera på min blogg hos Bloglovin genom att klicka på knappen här nedanför. Lämna sedan en kommentar med ditt namn och en giltig mailadress som jag kan kontakta dig på. That's it! Tävlingen avslutas på söndag 12/7 klockan 21:00.

Edit: Till er som redan följer Beauty Place på Bloglovin så får ni gärna lägga in en länk på er blogg till tävlingen istället. Lämna sedan en kommentar så är ni också med och tävlar!


Kommentarer
Paula

men om man redan prenumererar? kan man vara med ändå? =) för det gör jag haha

2009-07-06 22:23:35
http://ingridpaula.blogg.se/
Veronica, Beauty Place

Paula: Åh, vad gullig du är - tack för att du prenumererar! Du kan lägga in en länk till tävlingen på din blogg istället för att vara med och tävla! =)

2009-07-06 22:58:10
Amanda

Hej!



Vill gärna vara med och tävla. Och då jag redan har det på bloglovin' så länkade jag i min tävlingsblogg.



http://amandastavlingsblogg.blogg.se/2009/july/vinn-skonhet.html

2009-07-06 23:45:37
Anette

Är redan prenumerant. Har ingen egen blogg. Så då kan jag inte vara med o tävla :(

2009-07-07 09:41:53
Fröken Frodig

Nu har jag prenumererat på dej hos Bloglovin´!

2009-07-07 16:06:57
Carita

Hejhej :) Jag är gärna med!

Och har lagt till dig på bloglovin.

Ha det fint!

2009-07-08 22:29:50
http://caritatavlar.blogg.se/
Birgitta

Hejsan!

Hoppas att det är min tur nu och att jag får vinna dessa härliga produkter. Har även lagt till dig i bloglovin. Håller tummarna på vinst!!!



Kramar

2009-07-09 23:51:59
Madelene

Helloj!

Hoppas att få vinna den fina vinsten. Har även lagt till dig i Bloglovin. Hoppas på tur nu.

Ha det gott.

Kramar

2009-07-09 23:56:33
Rolf

Jag är med och om jag vinner nu, så ska min älskade hustru få dom fina produkterna. Hon skulle bli överlycklig. Håller bägge tummarna. Har även lagt till dig.



Mvh Roffe

2009-07-10 00:01:04
Robert

Är med och har jag tur nu, så ska min underbara flickvän få dom fina produkterna bara för att jag ÄLSKAR henne så himla mycket. Hon skulle bli sååå glad. Har lagt till dig i bloglovin. Hoppas på lite tur nu.



Robban

2009-07-10 00:05:10
Tommy

Är med och har jag tur nu i den fina tävlingen, så ska min söta gravida flickvän få den läckra vinsten. Hon skulle bli jätteglad. Hoppas!!! Har lagt till dig.



Tommy



2009-07-10 00:20:53
Ninni

Jag är redan prenumerant - såklart! :-)

2009-07-10 16:58:39

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0