Plattång för handväskan


Date: 2009-07-28 Time: 23:29:27
Kategori: Hårvård { 3 Kommentarer }
______________________________________________________


Den här underbart söta miniplattången kommer från HH Simonsen och är designad för att passa i handväskan. Perfekt för utekvällen eller om du vill göra dig i ordning hos en vän men inte vill släpa med dig din stora plattång. Värms upp till 210 grader på 30 sekunder och har 2 meters sladd. Skapade i alla fall ha-begär hos mig.
 
Kommer i en medföljande påse och finns i färgerna lila, svart och guld. Edit: Plattången är 16 cm lång.

Kommentarer
Anonym

hur lång är den?:)

2009-07-29 00:54:11
http://heysellout.blogg.se/
Design By Diva



Hej!



Jag söker tips på ett nytt roligt/coolt/fräckt

bloggnamn och undrar om du har några förslag?

Du hittar inlägget här:

http://egosidan.blogg.se/2009/july/namnbyte-pa-bloggen.html



Ps...

Om du ser detta som reklam ber jag om ursäkt.

Ignorera då kommentaren!

Det finns inte så många andra sätt att nå ut till folk på!



/Jennie

2009-07-29 20:09:39
http://egosidan.blogg.se/
Veronica, Beauty Place

Anonym: Tack för din fråga! Jag glömde ju helt att skriva det.. har uppdaterat inlägget nu.



Design by Diva: Jag ser det inte som reklam, men tack för att du bad om ursäkt innan ändå :) Jag ska klura på det. PS: Vilken fin blogg du har!

2009-07-30 21:49:45

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0