Tema Rosa


Date: 2009-12-13 Time: 17:01:07
Kategori: Blandat { 4 Kommentarer }
______________________________________________________

Rosa!


Är man en van läsare av Beauty Place vet man med all säkerhet att jag är extra svag för rosa nyanser. Babyrosa, neonrosa, cerisrosa, jag gillar alla toner! Därför är jag helt kär i samtliga produkter i kollaget i det här inlägget. Är ni också mer förtjust i en speciell färg?

♥ Vincent Longos Day/Play duo-rouge är supersnyggt och färgerna kan användas var för sig eller blandas ihop för en till nyans. Så egentligen köper du 3 rouge för priset av ett, det tycker jag är anledning nog att shoppa!

♥ Läppglanset Eclat de Violet kommer från Diors Christmas Look 2009 och eftersom jag älskar Diors glans blir jag lite extra sugen på detta.

♥ Duoskuggor är alltid najs. Detta fina från Too Faced är I Know What Boys Want.

De flesta av Principessas produkter är rosa, så ni förstår säkert att jag gillar det märket. Håll utkik efter en recension av deras handkräm på bloggen i nästa vecka!

OPI tillhör favoriterna hos många skönhets- och modebloggare. Pink Flamenco är superfin och precis lagom rosa.

♥ Ett rosa-tema-kollage vore inte komplett utan Lacostes Touch of Pink-parfym. Den följer med på mina handleder på de flesta partykvällarna.

Kommentarer
Biz

ROSA :D

Älskar rosa såå mycket^^

2009-12-13 22:00:42
http://pinkbiz.blogg.se/
Emma

Ohh dreglar över Lacoste parfymen. MUMS

2009-12-14 16:26:39
http://beautybyemma.wordpress.com
Veronica, Beauty Place

Biz: Rosa är fint!



Emma: Visst luktar den gott?

2009-12-14 20:40:47
Sara - En dalkulla i Österrike

SV. Nej de blir ju en annan sak som du säger om man skriver om ett visst ämne =/ tycker de är så tråkigt att blogg.se är så sega i allt de gör, alla andra portaler expanderar och bygger ut, men inte blogg.se!

2009-12-15 15:04:04
http://candis.se

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0