Leverans!


Date: 2008-05-06 Time: 19:25:39
Kategori: Shoppat { 6 Kommentarer }
______________________________________________________

image412

Äntligen!


Min fina kollega kom in på kontoret med en Sephora-påse åt mig imorse och gissa om jag blev glad? Jag blev som ett litet barn på julafton när jag fick plocka upp och titta på de fina sakerna, haha! Det var några av er som blev konfunderade av att jag skrev att en Benefit-bronzer var på väg hem till mig från Sephora, eftersom det ju inte går att beställa därifrån till Sverige - men jag har alltså lyxen att ha en kollega vars syster bor utanför New York och hon var där för att hälsa på förra veckan och shoppade åt mig.

Med i påsen fanns, förutom bronzern, en ny duschgel från Philosophy eftersom jag inte alls vill prova något annat när jag väl hittat den här underbara, body butter från Sephora Brand och rouget Mata Hari från NARS. Melon Daquiri doftar himmelskt!!

Nu ska jag gå och testa resten av kvällen... ja, nästan i alla fall. Det är ju husfruarna på tv också.

Kommentarer
Sublim

Vilken påse! Lova återkomma med recensioner!:)

2008-05-07 08:58:34
http://sublim.wordpress.com
sminkjante

Ah, vilken härlig påse. Det gäller verkligen att ha kontakter:)

2008-05-07 10:24:20
http://sminkjante.blogspot.com
Beauty Princess

Sublim: Of course!

Sminkjante: Ja, det är det som gäller :O)

2008-05-07 19:02:42
sanna

hur beställde du? trodde inte man kunde beställa till sve från spehora

2008-05-10 19:53:41
rocketqueen

så underbart, vilka goodies! Yummy!

2008-05-11 20:57:40
http://rocketqueens.blogg.se/
Beauty Princess

Sanna: Det var en kollega som köpte åt mig när hon var i USA.



Rocketqueen: I know :O)

2008-05-14 20:00:24

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0