Favoritlistan 2008


Date: 2008-01-17 Time: 20:48:05
Kategori: Blandat { 4 Kommentarer }
______________________________________________________

Det var väldigt längesen, I know, men nu är jag tillbaks igen. Massor att göra både på jobb och utanför gjorde att jag valde att ta en paus med bloggandet men nu har lusten att skriva kommit tillbaks. Och tro inte att jag har legat på latsidan vad gäller att testa skönhetsprodukter bara för jag tog en paus, recensioner och tankar runt det mesta inom det området utlovas! :O)

Jag startar dock mina nya tag med att göra min variant av LipGloss Bitch:s favoritlista. Jag kan återigen konstatera att det är svårt att hitta nya favoriter, för det är många produkter som återkommer på den här listan jämfört med förra årets

Rengöring: Dermalogica - Ultracalming Cleanser
Ansiktsvatten: Lancôme - Tonique Confort
Skrubb: Dermalogica - Gentle Cream Exfoliant      
Mask: Oliv - Fuktgivande mask
Ögonmakeup remover: The Body Shop - Eye Makeup Remover
Dagkräm: Lancôme - Hydra Zen
Nattkräm: Dermalogica - Intensive Moisture Balance
Ögonkräm: -

Primer ansikte: Vågar nästan inte säga det, men har inte testat primer än.
Primer ögon: -
Foundation traditionell: FACE Sthlm
Foundation mineral: -
Färgad dagkräm: -
Concealer: Biotherm - Light Catch
Löst puder: Make Up Store
Fast puder: -


Rouge fast:
MAC
Rouge kräm: Maybelline - Dream Mousse Blush
Highlighter/all-over puder: -
Bronzer: Isa Dora - Terracotta Powder


Mascara:
Nivea Beauté - Volume Impact Mascara
Mascara vattenfast: -
Eyeliner/kajal penna: MAC
Eyeliner flytande/gel/kräm: By H&M:s - Dip Liner
Ögonbrynsprodukt: Rimmel - Eyebrow Pencil
Ögonskugga fast: Make Up Store - Microshadow
Ögonskugga lös: FACE Sthlm
Läppenna: Använder inte
Läppstift: Använder inte
Läppbalsam: The Body Shop - Vitamin E Lip Care
Läppglans: Dior - Dior Kiss
"Plumper": -


Duschkräm:
Philosophy - 3 in 1
Bodybutter/hudkräm: The Body Shop - Body Butter Brazil Nut
Bodylotion: Weleda - Havtorn Body Lotion
Brun-utan-sol eller en "skimmer"produkt: Å - Shimmering Body Lotion
Skrubb: The Body Shop - Body Scrub Brazil Nut
Shampo: Redken - All Soft
Balsam: Redken - All Soft
Stylingprodukt: Matrix - Sealing Serum


Handkräm:
Lush - Helping Hands
Nagellack: Essie
Baslack: Mavala
Topplack: Mavala
Vårdande nagelprodukt: -
"Allround" produkt: Rosebud
Doft dag: Davidoff - Cool Water
Doft kväll: DKNY - Gold


Kommentarer
Therése

Jag kämpar för att få en sephora butik till sverige och bedriver en namninsamling som jag ska skicka in till butiksansvarig i europa för sephora.
Med namninsamlingen hoppas jag kunna visa hur mycket de skulle tjäna på att öppna affär här i Sverige.
Skriv på http://www.namninsamling.com/Sephora

Mvh Therése Agnesson

2008-01-18 09:50:08
http://fakelashes.blogg.se
Goddess

Välkommen tillbaka!

2008-01-19 23:41:56
http://goddessess.blogspot.com
Kristina

Kul att ha dig tillbaka:) Ha en bra dag!

2008-01-21 10:48:51
http://eyeonbeauty.tjejsajten.se
Beauty Princess

Goddess: Tackar tackar :)

Kristina: Tackar och bockar! Och detsamma till dig

2008-01-22 21:12:16

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0