Recension av: Lush - Helping Hands


Date: 2008-04-08 Time: 19:47:24
Kategori: Recensioner { 4 Kommentarer }
______________________________________________________

image403Det blir en hel del recensioner här på bloggen nu, men det är mycket som testas på en gång och jag vill ju självklart dela med mig av vad jag tycker. För lite mer än en vecka sedan kammade Olivseriens ansiktsmask hem toppbetyg och nu har jag hittat ännu en favorit!

Handkrämen Helping Hands från Lush är precis sådär lagom krämig, ger inte någon kletig hinna över händerna, luktar underbart och återfuktar mina händer - som annars lätt kan bli rätt torra - i flera timmar innan jag måste ta fram burken igen. En burk med 100 gram räcker långt och kostar 99 kronor så mycket valuta för pengarna vill säga. Bland ingredienserna finns bland annat mandelolja, sheasmör och lavendel.

Det enda negativa jag kan hitta med Helping Hands är förpackningen, det hade känts fräschare med en tub för att slippa alla bakterier som lätt kan växa i en burk. Men jag är inte så petig, det är ändå resultatet som känns viktigast!

BETYG: BBBBB (5/5)

Kommentarer
Jean

Den där har jag velat testa!
Jag älskar Lush kroppsprodukter faktiskt, underbara tycker jag. Håller doften i sig?

2008-04-08 20:05:04
http://skindeepbyjean.blogg.se
Sminkan

Jag gillar också Lush handkrämer. Just nu kör jag Hand Gurugu och Lemony Flutter, men Helping Hand är också bra!

2008-04-09 06:17:38
http://www.sminkan.blogg.se
LipGloss Bitch

PRET-ty info:
Vi fortsätter med ytterligare en gemensam recensionsdag, denna gång är det foundations som gäller. Läs mer och anmäl ditt ev intresse i tråden "Vi recenserar foundations 27/4".
Ha det gott! /Helena

2008-04-11 15:01:16
http://lipglossbitch.se
Beauty Princess

Jean: Jag är jättesugen på deras Dream Cream, har du testat och i så fall, vad tycker du om den? Doften på handkrämen håller i sig lagom länge, 10 min ungefär.

Sminkan: Åh, de måste jag testa när min tar slut!

LGB: Suveränt initiativ! Jag är på, har redan anmält mig i tråden på forumet :O)

2008-04-12 20:52:26

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0