10 Absoluta Favoriter!


Date: 2007-11-06 Time: 20:15:07
Kategori: Blandat { 2 Kommentarer }
______________________________________________________

Självklart är jag också med och listar...

Många produkter kanske inte kommer som direkta överraskningar för den som läser relativt regelbundet, men det kan ju vara bra med en sammanfattning ändå. Utan inbördes ordning:

♦ Dermalogica - Intensive Moisture Balance: Har hittat en ny älskling i den här vita tuben full med underbart! Dessutom har jag just fått ett paket från finaste vännen med en tub eftersom hon har tröttnat på sin. Så nu har jag så det räcker läääänge!

♦ The Body Shop - Body butters: Ständigt återkommande i min badrumshylla i olika lukter. Underbara!

♦ Redken - All Soft-serien (schampo, balsam & inpackning): Gör underverk med mitt hår - särskilt inpackningen!

♦ PROFFS - Saltvattensspray: Får nästan alltid vara med när det är dags att styla håret, antingen bara för att rufsa till lite eller för att få till volym i nyplattat hår.

♦ Make Up Store - Microshadows: Ögonskuggor som finns i alla färger och utföranden man kan tänka sig, matta, glittriga eller något mittemellan och som dessutom sitter hela dagen lång!

♦ The Body Shop - Vitamin E lip balm: Ett läppbalsam som jag a l l t i d återkommer till mellan varven.

♦ Lancôme - Hypnose mascara: Kärlek för ögonfransarna :O)

♦ Å - Shimmering body lotion: Åhlens egna märke har en väldigt bra body lotion med precis lagom skimmer-effekt för utekvällar eller när solbrännan tittar fram för under 50-lappen!

♦ Dermalogica - Ultracalming cleanser: Min favorit-rengöring hittills - mild, effektiv och helt enkelt bäst!

♦ Dior Addict - Ultra gloss: En ny förälskelse som sitter som berget och är lätt att variera - till vardags / party / dejt... you get the picture...


Kommentarer
Carla

Kan inte annat än hålla med! Dior Addict är fantastiskt bra!!!! Carla Kicks

2007-12-11 09:07:29
Beauty Princess

Carla: Visst är de? Jag vill ha i fleeer färger nu när jag fått smak på godbiten :)

2008-01-22 21:20:49

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0