The day


Date: 2006-06-08 Time: 08:29:48
Kategori: Smink { 1 Kommentarer }
______________________________________________________

Idag är det äntligen dags för mig att gå upp med min uppsats och förhoppningsvis är jag klar och kan säga att jag har min magisterexamen någon gång sent i kväll (vi ska sitta med redigeringar från 18 och framåt). Dagen i ära har jag denna make:

- Face foundation, matte
- MAC concealer
- Lancôme L'extreme mascara
- Ögonskuggor från Make Up Store; Future Queen, Moda och Moonstone
- MAC rouge i färgen Harmony
- Isa Dora bronzingpuder över näsa, panna och kindben
- Lancôme Star Gloss

Hoppas ni får en kanondag allihop!!!

Kommentarer
Name

Det gick ju bra! =)

2006-06-09 10:48:22
http://name.sprayblog.se

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0